ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
המלחמה בדרום

הליכוד: ממשלת החירום מתקרבת - גנץ ונתניהו ייפגשו הערב

ראש הממשלה בנימין נתניהו הזמין לפגישה את יו"ר המחנה הממלכתי חה"כ בני גנץ כבר הערב. הכוונה היא לכנס את הכנסת כבר מחר בכדי להשביע את השרים החדשים מהמחנה הממלכתי

הליכוד: ממשלת החירום מתקרבת - גנץ ונתניהו ייפגשו הערב
בנימין נתניהו/בני גנץ צילום: יונתן זינדל/תומר נויברג, פלאש 90

ממשלת החירום מתקרבת: ראש הממשלה בנימין נתניהו הזמין לפגישה את יו"ר המחנה הממלכתי חה"כ בני גנץ כבר הערב. הכוונה היא לכנס את הכנסת כבר מחר בכדי להשביע את השרים החדשים מהמחנה הממלכתי.

מהליכוד נמסר: "ממשלת החירום מתקדמת בצעדים גדולים. רה״מ נתניהו הזמין לפגישה הערב את בני גנץ".

כזכור, ראשי הקואליציה התכנסו הבוקר לדיון על הקמת ממשלת אחדות לאומית. מהליכוד נמסר: "הסתיימה ישיבת ראשי הקואליציה. כל ראשי הקואליציה, בלי יוצא מן הכלל, תמכו בהקמת ממשלת חירום לאומית והסמיכו את ראש הממשלה בנימין נתניהו לפעול להקמתה".

מוקדם יותר, גורמים בלשכת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמרו היום כי השר מתנגד להקמת כל פורום ביטחוני מעבר לקבינט המדיני-ביטחוני הקיים.

לדברי הגורמים, "בן גביר תומך בהקמת ממשלת חירום, למרות דעתו על גנץ ואיזנקוט, שאחראים בין היתר על המחדל של היום בהיותם ראשי מערכת הביטחון בעבר".

בסביבת בן גביר הוסיפו: "שלא ידברו על הניסיון הרלוונטי של גנץ ואיזנקוט, ראינו את הניסיון שלהם. יש להם חלק".

שר התרבות והספורט מיקי זוהר אמר: "בן גביר, זה לא הזמן לפוליטיקה. זה הזמן לממשלת אחדות מיידית ובלי תנאים שתוביל את עם ישראל לניצחון מכריע מול החלאות בעזה. מספיק לבזבז זמן על שטויות, עם ישראל נלחם על הקיום שלו".

השר אבי דיכטר הגיב: "איתמר בן גביר עצור. הגיע זמן אחדות עד הניצחון".

השר ניר ברקת כתב: "כל דקה שעוברת ולא קמה ממשלת אחדות היא נזק במאמץ המלחמתי של מדינת ישראל ומעכבת את האחדות בעם. אני קורא לכולם לגלות גדלות לב ומנהיגות ולהניח בצד כל שיקול פוליטי. עלינו להקים ממשלת אחדות בהקדם האפשרי כדי לאפשר לכוחות צה״ל להתרכז במשימה הניצחון. רק ביחד ננצח".

בנימין נתניהו בני גנץ מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד