כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
למרות האיסור להיכנס ליישובים

כך יתבצע תשלום הפיצויים למשפחות בעוטף עזה שבתיהן נפגעו

מאחר שעובדי קרן הפיצויים אינם מורשים בשלב זה להיכנס ליישובי העוטף, סיכמה הנהלת קרן הפיצויים עם ראשי המועצות האזוריות אשכול, חוף אשקלון ושער הנגב על שיתוף פעולה לטובת סיוע לתושבים | כך זה יתבצע

כך יתבצע תשלום הפיצויים למשפחות בעוטף עזה שבתיהן נפגעו
נזק מפגיעת רקטה בעוטף עזה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בישיבה של ההנהלה הבכירה במשרד האוצר שהתקיימה היום (שלישי) הנחה שר האוצר בצלאל סמוטריץ את מנהל רשות המסים לאתר את התושבים שבתיהם ניזוקו ולשלם להם מקדמות מקרן מס רכוש כבר עתה.

בהתאם להנחיה, קרן הפיצויים ברשות המסים תשלם בימים הקרובים מקדמות למשפחות בעוטף עזה שבתיהן ניזוקו במלחמת 'חרבות ברזל' כדי להעניק להן סיוע ראשוני. 

מאחר שעובדי קרן הפיצויים אינם מורשים בשלב זה להיכנס ליישובי העוטף, סיכמה הנהלת קרן הפיצויים עם ראשי המועצות האזוריות אשכול, חוף אשקלון ושער הנגב על שיתוף פעולה לטובת סיוע לתושבים. קרן הפיצויים תקבל מהמועצות האזוריות בעוטף רשימת שמות של בעלי דירות שנפגעו וכן דרכי התקשורת איתם. עם קבלת הרשימות בקרן, עובדיה יפנו למשפחות ויפתחו עבורן תביעות ויסבירו להן על הזכויות המגיעות להם. כמו-כן, בהתאם לצורך יעבירו למשפחות הללו מקדמה על חשבון הפיצויים. הקרן העמידה לטובת משימה חשובה זו פרוייקטור שילווה את המשפחות באופן שוטף.

 

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד