כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

מה חיפשו ישבישער'ס בועידת העסקים של גלובס?

איתן מדמון מנכ"ל גלובס הזמין את רב ישיבת דרכי חיים הרב ישראל כהן-רוזובסקי לשתף את תלמידיו בועידת העסקים היוקרתית

בחורי הישיבה מצטלמים עם הפוליטקאים. (באדיבות המצלם)
בחורי הישיבה מצטלמים עם הפוליטקאים. (באדיבות המצלם)

תלמידי 'קמפוס עין חמד' וישיבת 'דרכי חיים' המשלבים לימודים מקצועיים ואקדמאיים, השתתפו השבוע בוועידת ישראל לעסקים של 'גלובס'.

בדומה ל'ישיבה יוניברסיטי', המשלבת לימודי השכלה כללית, הם משלבים לימודים אקדמאים. ישיבה יוניברסיטי זכתה כזכור למתקפה חריפה בעיתונות החרדית וכונתה בשלל כינויים כגון ישיבת 'כלאים' ו'הנפת גרזן על עולם הישיבות'.

מייסד ומנהל הישיבה והקמפוס הרב ישראל כהן-רוזובסקי, הוזמן על ידי איתן מדמון, מנכ"ל גלובס, להפגיש את תלמידי הקמפוס עם הצמרת העסקית של ישראל ולקדם באמצעות נטוורקינג מקצועי השמה של עובדים חרדים בחברות היוקרתיות והמובילות במשק הישראלי.

ועידת ישראל לעסקים היא האירוע הכלכלי החשוב ביותר בישראל ופלטפורמת השיח האפקטיבי של המגזר העסקי. הוועידה מפגישה בין מקבלי ההחלטות, אנשי העסקים, אנשי ממשל, בכירי המשק והכלכלה, דוברים ומשלחות מהארץ ומהעולם.

הרב כהן-רוזובסקי הציג את תלמידי הקמפוס בפני הצמרת העסקית של ישראל וסיפר כי מדובר בנוער חרדי חלוץ, המשלב לימודי מקצוע ואקדמיה עם לימוד תורה באווירה ישיבתית אותנטית. "אל תעזבו את עולם התורה" - אמרו חלק מאנשי העסקים בזמן ששוחחו עם תלמידי הקמפוס - "זה הכי חשוב".

תלמידי הקמפוס פגשו את נשיא ומנכ"ל טבע, ארז ויגודמן, שהתרשם מהפעילות של הקמפוס ואף הציע לשלב חרדים בתחום הביו-טכנולוגיה. נשיא אינטל ישראל, מולי אדן, שמע על "החלוצים" המשלבים לימוד תורה ואקדמיה והתרגש מאוד.

השר לנושאים אסטרטגיים, יובל שטייניץ, התעניין אצל התלמידים על אודות לימודם המקצועי ואמר לרב כהן-רוזובסקי: "אתם עשיתם את מה שהממשלה החולפת הבטיחה שתעשה". הרב כהן-רוזובסקי השיב: "עשינו את זה בדרך התורה ולא בדרך שהממשלה ביקשה ליישם".

מנכ"ל גלובס איתן מדמון, והפרשן מתי גולן, התעניינו בסדר היום התורני והמקצועי. התלמידים הודו למדמון על האירוח ועל ההזדמנות שנפלה בחלקם לפגוש את צמרת הקהילייה העסקית.

גם יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי פגש את תלמידי הקמפוס, הרב כהן-רוזובסקי הציג את התלמידים וציין כי קמפוס עין חמד מאכלס תלמידים מכל העדות והחוגים, בלי אפליה בין אשכנזים לספרדים.

התלמידים בישיבה גם פגשו את נגידת בנק ישראל, ד"ר קרנית פלוג, השר לשעבר משה כחלון, מנכ"ל אל-על, דוד מימון ובכירים נוספים.

לאחרונה קרא הרב כהן-רוזובסקי בפני צמרת הבנייה והנדל"ן בישראל להעסיק חרדים במגוון ולהעניק הזדמנות שווה לעובדים לויאליים, נאמנים ומסורים מתוך המגזר החרדי.





















גלובס ישיבה לימדוים אקדמאיים כהן רוזובסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד