כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ברוך דיין האמת

הלם בחסידות: הדיין התמוטט בחול המועד והבוקר נפטר

טרגדיה קשה בחצר חסידות ערלוי: הבוקר נפטר לבית עולמו הגאון רבי עקיבא יונתן אונגר זצ"ל דיין חסידות ערלוי בבני ברק שרק לפני כשש שנים זכה לחבוק בת ראשונה

הלם בחסידות: הדיין התמוטט בחול המועד והבוקר נפטר
הגאון רבי עקיבא יונתן אונגר צילום: שוקי לרר

ברוך דיין האמת: מבית החולים שיבא בתל השומר מגיעה הבוקר הידיעה המעציבה על פטירתו של הדיין הגאון רבי עקיבא יונתן אונגר זצ"ל מרבני חסידות ערלוי בבני ברק והוא בן 62 בפטירתו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרב אונגר התמוטט באופן פתאומי בחול המועד סוכות בביתו ברחוב נחמיה בבני ברק, הוא פונה לבית החולים במצב קשה עם דימום בראשו שם השיב את נשמתו ליוצרה.

המנוח זצ"ל נולד בפורים דמוקפים תשכ"ב לאביו הרה"ח רבי קלמן יהודה אונגר ז"ל מחשובי חסידי ערלוי, את משנתו קנה בישיבת ערלוי שם דבק ברבו האדמו"ר בעל ה'אמרי סופר' מערלוי זצ"ל. 

בהגיעו לפרקו נשא את בתו של הגאון רבי יעקב יוסף זינגר זצ"ל, רבה של העיר גבעת שמואל. 

בשנת תשע"ז נישא בזיווג שני לרעייתו שתחי' בתו של הרה"ח רבי יצחק צבי רייף שיבלחט"א מחשובי חסידי ויז'ניץ.

בחודש אייר תשע"ח דווח ב'בחדרי חרדים' כי הרב אונגר חבק בת ראשונה בשעה טובה ומוצלחת מאז חתונתו לפני כשלושים שנה. כעבור שנה זכה גם לחבוק בן בשעה טובה.

הרב אונגר שימש כדיין של הקהילה בבני ברק וכיהן גם כיו"ר הוועד הרוחני של רשת הכוללים דחסידי ערלוי בארץ, והיה מקורבו של האדמו"ר מערלוי.

בחסידות קיבלו בהלם את הבשורה הקשה עם פטירתו הפתאומית. במהלך חול המועד סוכות התפללו בחסידות לרפואתו, הרבי מערלוי בשמחת בית השואבה עצר את המוזיקה ואמר עליו שהוא: "צדיק נסתר". 

הוא הותיר אחריו את רעייתו שתחי'. בתו ובנו הקטנים, אחיו הרה"ח יו"ט ליפא אונגר שיבלחט"א מחשובי חסידי נדבורנה, הרה"ח בנימין אונגר שיבלחט"א מחשובי חסידי ערלוי, ואחותו אשת הרה"ח יחזקאל פרנקל שיבלחט"א מחשובי חסידי נדבורנה ירושלים.

על מועד מסע הלוויה נמשיך ונעדכן ב'בחדרי חרדים'.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הלוויה חסידות ערלוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד