כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מיוני 'טרם' ברחבי הארץ ערוכים להעניק טיפול רפואי מקצועי ונגיש

מיוני 'טרם' משמשים כתובת רפואית זמינה וקרובה ופועלים בכל הארץ. במהלך הימים האחרונים טופלו ב'טרם' על כל סניפיה נפגעים כתוצאה מחרדה וחבלות שנגרמו מהאזעקות • "טרם ערוכה להעניק טיפול גם תחת אש"

מיוני 'טרם' ברחבי הארץ ערוכים להעניק טיפול רפואי מקצועי ונגיש
טרם צילום: יח"צ

המלחמה בדרום ומבצע 'חרבות ברזל' הביאה לגל פניות למיוני 'טרם' ברחבי הארץ, בדגש על ערי הדרום.

בחג שמחת תורה, עם פרוץ המלחמה וירי הטילים, טופלו במיוני 'טרם' בקרית גת ובערים נוספות מספר פצועים קל מרסיסים כמו גם נפגעי חרדה.

שעות מתוחות במיוחד עברו על אנשי הצוות בסניף שדרות, והיות שהיו מחבלים וירי פעיל בעיר, נאלצו הצוותים להיות נצורים במשך שעות ארוכות במרפאה.

בימים אלו ממשיכה רשת 'טרם' להעניק את השירות בכל סניפיה, ברחבי הארץ תוך עמידה  בהנחיות פיקוד העורף.

תושבי עוטף עזה וחיילים לובשי-מדים, מתקבלים בימים אלו, ללא כל צורך בהפניה מהקופה או תשלום.

במיוני 'טרם' ניתנים שירותים מגוונים בידי בכירי אנשי המקצוע הרפואיים כאשר בחדרי המיון עצמם, קיימת מעטפת רחבה של שירותי מעבדה, דימות ועוד, המאפשרים אבחון וטיפול מהירים במקום, באופן יעיל ואיכותי. על פי נתוני 'טרם' רוב רובם של המטופלים משלימים את הטיפול המקצועי במסגרת מיון 'טרם' בתוך כשעה עד שעתיים, עובדה אשר חוסכת זמן יקר.

ד"ר גבריאל פולאק, סמנכ"ל 'טרם' מחדד ואומר: "דווקא בימים אלו, כאשר בתי החולים עמוסים בלמעלה מאלפיים פצועים ונערכים להמשך הטיפול בהם ולקראת הימים הבאים, קיימת חשיבות רבה להורדת העומס מבתי החולים. יחד עם זאת, חשוב להדגיש, כי אין להזניח אבחון או טיפול רפואי במקרים בהם הדבר נדרש. אנו ממליצים לציבור להגיע לקבלת טיפול רפואי ללא שהות, בכל מקרה הנראה כבעל דחיפות אשר מצריך אבחון וטיפול רפואי מידיים. אנו ערוכים בסניפים בכל רחבי הארץ, לרבות ערי הדרום- אשדוד, באר שבע, קרית גת, אשקלון ושדרות, ונעניק את הטיפול הנדרש, בזמינות ובמקצועיות גבוהה, כתמיד. 'טרם' ערוכה להעניק טיפול גם תחת אש". 

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד