כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"המחסנים מלאים"

צפירת הרגעה: "יש מספיק מזון לכלל תושבי ישראל"

שר הכלכלה והתעשייה, נשיא התאחדות התעשיינים יחד עם קבוצת שופרסל ורמי לוי בהודעה משותפת: "התעשייה פועלת. המחסנים מלאים. אין מחסור במזון. אנו פועלים למצוא פתרונות למחסור בעובדים"

 צפירת הרגעה: "יש מספיק מזון לכלל תושבי ישראל"
אילוסטרציה צילום: unsplash

על רקע העלייה החדה בקניות בסופרים ביממה האחרונה של תושבי ישראל, שוחחו היום (רביעי) שר הכלכלה והתעשייה, ניר ברקת, נשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר, קבוצת 'שופרסל' ו'רמי לוי שיווק השקמה', והחליטו לצאת בהודעה משותפת לציבור בקריאה להימנע מאגירה וקנייה מוגברת ובכך למנוע מחסור. לדבריהם ישנו מספיק מזון לכלל תושבי ישראל, המחסנים מלאים, הייצור הישראלי במפעלים נמשך וכך גם היבוא לישראל.

כמו כן, משרד הכלכלה והתעשייה והתאחדות התעשיינים מקיימים הערכות מצב שוטפות לאורך כל היום ומעניקים מענה לבעיות נקודתיות במטרה להמשך אספקה לכלל אזרחי ישראל, לחיילי צה"ל ולמגוון המוסדות והעסקים הפועלים באופן רציף בכל חלקי הארץ.

החתומים ציינו כי הבעיה המרכזית כעת היא מחסור בכח אדם אולם משרד הכלכלה והתאחדות התעשיינים פועלים מול הגורמים הרלוונטיים במטרה למצוא פתרונות למחסור בעובדים.

במשרד הכלכלה מבקשים להדגיש כי דגיש כי קניה אחראית תסייע לתעשייה לספק לכולם את המוצרים הנדרשים להם ולדאוג שמזון לא תקף לא ייזרק סתם, אלא יגיע לכלל האזרחים.

 

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד