ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
בעקבות המלחמה עם חמאס

בריטניה: 89 תקריות אנטישמיות בתוך מספר ימים

בתי הספר יהודיים באנגליה מגבירים את האבטחה לאחר שתקריות אנטישמיות גדלו פי ארבע. התקריות עלו ב-324% לעומת השנה שעברה. בתי ספר מגבירים את האבטחה לאחר ההתקפות של ישראל על עזה

בריטניה: 89 תקריות אנטישמיות בתוך מספר ימים
משטרת בריטניה צילום: Pixabay

בתי ספר יהודיים ברחבי אנגליה נוקטים אמצעי זהירות נוספים כדי להגן על התלמידים שלהם לאחר המתקפה על ישראל, ארגון CST הגוף המספק עצות ביטחוניות לקהילות יהודיות בבריטניה אמר, כי רשם 89 תקריות אנטישמיות בין שבת לשלישי.

סיורי אבטחה נוספים הוצבו בשערי בית הספר, וטיולים לאחר הלימודים בוטלו. מספר בתי ספר אמרו שהם ביצעו תרגילי "פינוי", שבהם התלמידים מספר התקריות האנטישמיות בארבעת הימים מיום שבת בבוקר עלה ב-324% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

מספר התקריות האנטישמיות בארבעת הימים מיום שבת בבוקר עלה ב-324% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. כך דיווח ה'גארדיאן'.

89 התקריות כללו שש תקיפות, שלושה מקרים של נזק לרכוש יהודי, 14 איומים ישירים ו-66 מקרים של התנהגות פוגענית, כולל התעללות מילולית, גרפיטי, דואר שנאה והתעללות באינטרנט.

בין הדוגמאות שהביא ה-CST היה גבר יהודי אורתודוקסי באוטובוס לונדוני שנפגע בפניו על ידי אדם שניסה לקחת את הכיפה שלו. אדם נוסף שצעד לבית כנסת בלונדון כונה "יהודי מלוכלך".

גרפיטי עם הכיתוב "מהנהר אל הים, פלסטין תהיה חופשית" הוטבע על ביתו לשעבר של רב בנוטינגהם. קבוצת ילדים בבית ספר האשימה תלמיד יהודי בהרג פלסטינים. רוב התקריות התרחשו בלונדון ובמנצ'סטר רבתי.

מלחמת חרבות ברזל אנטישמיות בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד