ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
לאחר איום אירופי

פלטפורמת X מחקה מאות חשבונות הקשורים לחמאס

פלטפורמת המדיה החברתית "X" מחקה חשבונות המזוהים עם חמאס, לאחר דרישה מהנציבות האירופית שאיימה עליה בסנקציות. הפלטפורמה נקטה באמצעים למחיקת עשרות אלפי תכנים אנטישמיים מאז המתקפה על ישראל

פלטפורמת X מחקה מאות חשבונות הקשורים לחמאס
חשבון טוויטר פתוח. אילוסטרציה צילום: unsplash

פלטפורמת המדיה החברתית "X" (לשעבר טוויטר) מחקה מאות חשבונות המזוהים עם ארגון הטרור חמאס, לאחר איום שקיבלה מהנציבות האירופית, שאיימה עליה בסנקציות וקראה לה לפרסם הבהרה בנוגע למידע השקרי שמתפרסם בפלטפורמה. 

לינדה יאקרינו, מנכ"לית X, אמרה כי פלטפורמת המדיה החברתית מחקה מאות חשבונות הקשורים לחמאס ונקטה באמצעים למחיקת עשרות אלפי תכנים אנטישמיים מאז המתקפה על ישראל.

יקארינו כתבה במכתב שנשלח לנציב האיחוד האירופי, תיירי ברטון, "אנו ממשיכים להגיב במהירות לבקשות אכיפת החוק מכל מדינות העולם, כולל מדינות חברות באיחוד האירופי".

הצעדים שעליהם הכריזה יקארינו מגיעים לאחר איום של הנציבות האירופית על רשת "X", בסנקציות עם קריאה לנשיא החברה אילון מאסק, לספק הבהרות תוך 24 שעות לגבי הפצת מידע שקרי ואלימות הקשורות לטבח הברברי שביצע ארגון הטרור חמאס במעל 1300 ישראלים.

במכתב ששלח נציב העניינים הדיגיטליים תיירי ברטון לפלטפורמה הדיגיטלית נכתב: "לאחר התקפות הטרור של חמאס על ישראל, יש לנו מידע המעיד על כך שהפלטפורמה שלך משמשת להפצת תוכן לא חוקי ומטעה בתוך האיחוד האירופי".

הנציב האירופי ציין במכתבו, "קיבלנו ממקורות אמינים דיווח על תוכן שעלול להיות בלתי חוקי המופץ בפלטפורמה שלך למרות הודעות מהרשויות המוסמכות" בנציבות האירופית.

ברטון הוסיף: "כאשר מקבלים דיווחים על תוכן לא חוקי באיחוד האירופי, עליכם לפעול במהירות, ברצינות ובאובייקטיביות, ולבטל את התוכן".

חמאס אילון מאסק האיחוד האירופי מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד