כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
חונקים את התרומות לטרור

חבר הפרלמנט החרדי פעל לסגירת חשבון טלגרם של חמאס

חבר הפרלמנט היהודי הבלגי מיכאל פרייליך פעל לסגירת חשבון טלגרם של חמאס בבלגיה. פרייליך קרא לשתף אותו בכל מידע רלוונטי כדי לסייע במאמצים נוספים שיביאו לסגירת עוד חשבונות שמסיתים נגד יהודים

פרייליך בעצרת נגד טרור איראני
פרייליך בעצרת נגד טרור איראני צילום: באדיבות המצלם

חשבון טלגרם שפעל בבלגיה 'עזה עכשיו' (Gaza Now) הקשור לחמאס עם מעל 1.1 מיליון עוקבים פעילים נסגר. חבר הפרלמנט החרדי מיכאל פרייליך שלח מוקדם יותר השבוע מכתב לחברות צדקה שמנהלות את חשבון הטלגרם בבלגיה, ויידע אותם על פעולה מיידית שננקטת נגדם. פרייליך הצליח להביא לסגירת החשבון, והקבוצה הסירה את פרטי החשבון מדף התרומות שלהם.

חבר הפרלמנט מיכאל פרייליך אמר כי: "זהו אבן דרך חשובה במאבק ברשתות התומכות בטרור ודיבורי שטנה, אני מברך על הפעולה של חברת 'ווייז' (Wise) הצלחתי לאשר שהחשבון הושעה, מכה למערך התרומות לחמאס ולגיוס כספים בינלאומית".

מאמציו של חבר הפרלמנט הבלגי מיכאל פרייליך העלו את המודעות לחשיבות שיתוף המידע על חשבונות מסוג זה. פרייליך קרא לשתף אותו בכל מידע רלוונטי כדי לסייע במאמצים נוספים. מטעם חבר הפרלמנט מיכאל פרייליך נמסר: "מחויב לנקוט בפעולה חזקה ונחרצת נגד כל הפעילויות שמקדמים טרור, דברי שטנה וצורות אחרות של קיצוניות. זה חיוני כי מוסדות מכירים באחריות האתית והמשפטית שלהם בעניינים אלה", אמר פרייליך. "ממשיכים לעקוב מקרוב ולשבש זרימות כספיות לקבוצות קיצוניות". פרייליך, שהוא חבר פרלמנט היהודי היחיד בבלגיה הוסיף: "אני תומך באופן מלא במדינת ישראל בקושי הזה, אבל גדול על החיים הרבים שאבדו במעשי הטבח האחרונים של חמאס".

מיכאל פרייליך חמאס טלגרם בלגיה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד