י"ח אייר התשפ"ד
26.05.2024
מעולם לא ראיתי אש כזו בעיניים

נתניהו בכנסת: "זה האגרוף שינפץ את החמאס לרסיסים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא נאום בדיון במליאת הכנסת על צירוף שרי המחנה הממלכתי לממשלה ואמר: "זו מלחמה על הבית, היא חייבת להסתיים בניצחון מוחלט ובריסוק וחיסול החמאס". נתניהו סיפר כי אחיין של יועצת שלו נחטף ובן של נהג לשעבר שלו נרצח 

נתניהו בכנסת: "זה האגרוף שינפץ את החמאס לרסיסים"
נתניהו בנאומו במליאה צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש90

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם הערב (חמישי) במליאת הכנסת בדיון על צירוף שרי המחנה הממלכתי לממשלת האחדות.

ראש הממשלה נתניהו פנה לחברי הכנסת ואמר: "אני בא עכשיו מאוגדה 98, זוהי אחת מאוגדות המחץ של צה"ל. עוד בדרך בכביש שמוליך לבסיס אני רואה טור ארוך של מכוניות על שטח ההפרדה. מכוניות שהוחנו שם על ידי המילואימניקים שרבים מהם בכלל לא נקראו. הם הקפיצו את עצמם. 130% גיוס.

נאום נתניהו במליאה

פגשתי את מפקד האוגדה וראיתי אש בעיניים, קור רוח ואש הקרב יחדיו. הוא והקצינים שלו סיפרו לי מה עבר עליהם. באו לבסיס, הצטיידו, ויצאו לישובים. ספגו מארבים, חברים נפלו, המשיכו להילחם הסתערו על האויב, חיסלו, לפעמים חוסלו. פשוט סיפורי גבורה מדהימים".

נתניהו הוסיף: "מפקד האוגדה אומר לי, אנחנו נכונים אנחנו מוכנים. אני לא זוכר רוח קרב כזו, מראשון המפקדים ועד אחרון החיילים, לא זוכר דבר כזה. זו הרוח הייחודית שלנו. הרוח הזו מלכדת אותנו לאגרוף ברזל וזה האגרוף שינפץ את החמאס לרסיסים. אחדות העם היא מכפיל כוח וממשלת החירום שאנחנו מקימים היום מתוך אחריות לאומית מעבירה מסר של כוח עצום גם כלפי חוץ וגם כלפי פנים".

לדבריו, "כולנו עומדים במערכה הזו יחד, האחווה וערבות הדדית, זה הביטוי החזק ביותר לאמירה הזו. אנחנו מחבקים מעומק ליבנו את המשפחות שאיבדו את יקיריהם וגם את משפחות החטופים. הכאב כל כך צורב שנראה לפעמים שהוא כבד מנשוא והיגון מאוד כבד. והוא מורגש בכל בית. לכל המשפחות אנחנו שולחים חיבוק תומך ואוהב. אני מקבל עדכונים שוטפים מתא"ל גל הירש שעומד בקשר עם המשפחות, אנחנו עדיין במלאכת האיתור. לא נרפה מהמאמץ הזה, לא נרפה מהניסיון להשיב אותם הביתה.

אנחנו מלוכדים אל מול האויב הנתעב והרצחני הזה. לוחמינו הנפלאים בסדיר ובמילואים מתייצבים לדגל. הם מבינים שזהו רגע של אמת. זו היא באמת מלחמה על הבית והיא תסתיים בדבר אחד. בניצחון מוחלט ובריסוק וחיסול החמאס שהוא דאע"ש.

החמאס הוא דאע"ש זהו מסר שהוא לא תעמולתי הוא פשוט אמת יצוקה. העולם שהיה מזועזע אחרי 11/9 הוא יצר קואליציה בין לאומית כדי לחסל את הנגע, אף אחד לא אמר בוא נלך להיפגש עם נציגי דאע"ש או אל קאעידה. לכן אמרתי היום שאין נציגות, ואם יש מדינות שיש נוכחות שלהם, להקיא אותם. מי שלא עושה את זה, להטיל עליו סנקציות.

זהו המסר שיוצא מכאן מהאולם הזה של הנהגת המדינה והוא שאין בתוכנו פירוד, בקיעים או חולשה. כולנו מאוחדים על ידי מטרה אחת, למחוץ את הרשע, לחסל את הקנאיות לחסל את דאע"ש לחסל את החמאס. העולם כולו היה עד לזוועות שביצעו הרוצחים הנתעבים ביישובינו ובתינו והעולם מבין היום את הצורך למגר את מפלצת הדמים שמייצרת ברבריות איומה", כך נתניהו.

נתניהו סיפר עוד: "אחיין של יועצת שלי נחטף לעזה. יונתן, הבן של יעקב, נהג שלנו לשעבר במשרד ראש הממשלה נרצח. הוא נקרא על שם אחי יוני".

בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד