י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נרתמה לכל משימה

עדי ברוך הי"ד: גויסה בצו 8 ונהרגה מירי רקטה היום בשדרות

סמלת עדי ברוך בת ה 23, בתו של יו"ר קריית נטפים שבשומרון, היא ההרוגה בירי הרקטות לשדרות היום. בישוב ספדו לה: "אהובה ומחייכת לכולם". ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "עדי הייתה צעירה בת למשפחה ערכית וחלוצה שביקשה להתגייס בצו 8, הלב נשבר אבל ההתיישבות ביו"ש ומדינת ישראל חזקה - יחד ננצח"

עדי ברוך הי"ד: גויסה בצו 8 ונהרגה מירי רקטה היום בשדרות
חיילים בשדרות צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

הצעירה שנהרגה הבוקר מנפילת רקטה בשדרות היא סמלת עדי ברוך, רק בת 23 שהייתה בדרכה מביתה שבקריית נטפים שבשומרון יחד עם חייל נוסף לאחר שגוייסה אתמול בצו 8 למילואים. עדי הבכורה מבין 3 אחים ובת למשפחה שורשית וחלוצה בשומרון, בתו של אבי ברוך יו"ר קריית נטפים ואורית עובדת עיריית פתח תקווה.

מהישוב קריית נטפים נמסר: "משפחת קרית נטפים המומה וכואבת על נפילתה של בת היישוב עדי ברוך, בתם של אבי ואורית ברוך, מנפילת רקטה באיזור שדרות בדרכה לשירות מילואים" עוד נמסר מהישוב: "עדי הייתה בדרכה לפתוח עמדת תצפית בשדרות, נולדה וגדלה בישוב, הייתה מאוד פעילה, מדריכה בבני עקיבא, מאוד אהובה, מחייכת לכולם, אוהבת לעזור עם נתינה אינסופית, ממשפחה תורמת וערכית נרתמה לכל משימה. אי אפשר להאמין שהיא כבר לא איתנו".

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן: "אי אפשר להאמין, הלב נשבר, עדי הייתה בת למשפחה ערכית תורמת וחלוצה בשומרון וכך הייתה גם היא. התעקשה לצאת למילואים כשאביה גם הוא מגוייס. אנחנו נחבק את המשפחה ונסייע לה בכל הנדרש, נרים ראש ההתיישבות ומדינת ישראל לא ישברו. נמשיך לבנות את הארץ".

מלחמת חרבות ברזל רקטה שדרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד