כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

ביום ראשון: פגישה מכריעה בין דרעי לישי

ש"ס לקראת פיצוץ • חבר מועצת החכמים הגר"ש בעדני, הציע לישי מקום 2 ותפקיד שר, אך דרש: הפקדת מכתב התפטרות מהכנסת בידי מועצת החכמים • מקורבי ישי: "דרעי לא נענה לבקשותיו של ישי לבטחונות ורק הוסיף דרישות - הוא רוצה אותו כעבדו הנרצע" • דרעי הזמין את ישי לפגישה מכרעת ביום ראשון • ישי שוקל את צעדיו

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

אמש (ד'), נפגש ח"כ אלי ישי עם חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הגר"ש בעדני, כהמשך לפגישתם הקודמת, מתוך ניסיון להביא להשכנת שלום בתנועה.

בפגישה אמר הגר"ש לישי כי מועצת החכמים דורשת ממנו להפקיד מכתב התחייבות להתפטר מהכנסת - במידה ומועצת חכמי התורה תקבע עליו לעשות זאת.

הגר"ש בעדני המשיך וחזר על הצעתו של יו"ר ש"ס, לפיה יעמוד במקום השני ברשימה, יכהן כשר בכיר ויהיה מעורב ברשת החינוך של ש"ס.

עוד הוסיף כי יהיה על ישי להכריז שהוא מקבל עליו את מרותה הבלעדית של מועצת חכמי התורה.

מקורבי אלי ישי אומרים בתגובה: "מה שהציע דרעי דרך הגר"ש בעדני היה לעשות ממנו לעג וקלס. הוא ביקש במילים פשוטות שישי יהיה עבדו הנרצע בתמורה לכלום. נכון שהוא הבטיח מקום שני, אבל הוא לא הבטיח לקיים, ולא נתן שום ערבויות לקיום הבטחותיו".

לעומת זאת, מקורבי דרעי טוענים, כי גם בעבר הפקידו חברי הכנסת מכתבים דומים בידי מועצת החכמים, ומי שלא עשה זאת לא שובץ ברשימה לכנסת. בין השאר, הם מציינים כמה משמות הח"כים בתנועה שנדרשו על ידי ישי עצמו לעשות כן.

דרעי זימן את ישי לפגישה נוספת ליום ראשון, בניסיון ליישר את ההדורים ביניהם, אך מקורבי ישי מגיבים כי "איך שנראה כרגע, לא ברור אם יש טעם לקיים את הפגישה".
אלי ישי אריה דרעי הגרש בעדני שס בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 77 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד