ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
סולידריות עם ישראל

שר החוץ האיטלקי נפגש עם יוני שאשתו ובנותיו נחטפו לעזה

סגן ראש הממשלה ושר החוץ האיטלקי, אנטוניו טייאני, הגיע היום לישראל לביקור הזדהות וסולידריות עם העם בישראל. הביקור נפתח בסיור במרכז מצב בנתיבות, שם נפגש עם בני משפחות נפגעים וקיבל תדרוך על מה שהתרחש מצד נציג צה"ל

שר החוץ האיטלקי נפגש עם יוני שאשתו ובנותיו נחטפו לעזה
יוני אשר בפגישה עם שר החוץ צילום: שלומי אמסלם משרד החוץ

סגן ראש הממשלה ושר החוץ האיטלקי, אנטוניו טייאני, הגיע היום לישראל לביקור הזדהות וסולידריות עם העם בישראל. הביקור נפתח בסיור במרכז מצב בנתיבות, שם, יחד עם שר החוץ אלי כהן, נפגש עם בני משפחות נפגעים וקיבל תדרוך על מה שהתרחש מצד נציג דובר צה"ל.

הביקור במסגרת ביקורי ההזדהות והסולידריות של מנהיגי העולם שמארגן משרד החוץ. שר החוץ ביקרו בנתיבות ושוחח עם יוני אשר שאשתו ובנותיו נחטפו לרצועת עזה. בין הנפגעים הרבים היו גם אזרחים איטלקים

שר החוץ אלי כהן: "אנחנו מחבקים את תושבי העוטף ומציגים לעולם את הזוועות שהם חוו. המפגש עם יוני היה מרגש וקורע לב, כולנו תקווה שיזכה לראות את אשתו ובנותיו בריאות ושלמות בהקדם. שמענו את סיפורי האזרחים שהתמודדו כאן, כמו בישובים נוספים באזור עם סכנת מוות בזמן שמחבלים מרצחים הסתובבו ברחובות במטרה לטבוח באזרחים, נשים, ילדים, זקנים, ללא כל הבחנה. איטליה היא בת ברית קרובה וחשובה למדינת ישראל. הביקור כאן היום הוא הוכחה נוספת לכך. אני מודה לחברי הטוב, שר החוץ טייאני על התמיכה והסולידריות ועל ההגעה לדרום על מנת להראות לתושבי ישראל, איטליה והעולם כי איטליה עומדת לצד העם בישראל ותומכת בזכותנו, ללא סייג, להגן על אזרחנו מול ארגון הטרור הרצחני חמאס. ביקורי ההזדהות הללו מחזקים את התמיכה הבינ״ל בישראל וחושפים את המבקרים לזוועות אותם ביצעו מחבלי החמאס".

בהמשך היום צפויים להגיע מנהיגים זרים נוספים לדרום על מנת להביע הזדהות עם תושבי ישראל. אתמול ביקר בארץ מזכיר המדינה האמריקני אנטוני בלינקן.

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל איטליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד