כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מודים על הנס הגדול

ניצלו בזכות כיבוד הורים: "הוציאו לנו את הטיל מתוך המיטה"

תושב נתיבות שנענה לבקש אמו לסעוד אצלה בשמחת תורה מספר בוידאו על גודל הנס בעת שחזר לביתו בשכונת מנהטן בעיר. "חטפנו פגיעה ישירה בתוך חדר השינה, הוציאו לנו את הטיל מתוך המיטה". 

ניצלו בזכות כיבוד הורים: "הוציאו לנו את הטיל מתוך המיטה"
מלחמת חרבות ברזל צילום: פלאש90

סיפור מפעים על גודל מצוות כיבוד הורים שבזכותה ניצלה משפחה מנתיבות סיפר תושב העיר שפונה למלון לאונרדו פלאז'ה בירושלים. 

ביום חמישי הגיע הקלידן והזמר מוטי כהן לשמח את תושבי העוטף פליטי הדרום, כהן מספר כי  ניגש אליו אברך מנתיבות וסיפר לו את הנס הגדול שקרה לו בזכות מצוות כיבוד הורים. 

ר' מאור תושב נתיבות אב לחמישה ילדים סיפר כך: "היינו אמורים לעשות את חג שמחת תורה בביתנו בשכונת מנהטן בנתיבות, ביום חמישי ערב הושענא רבא הגענו להורים שלי לסעודה, וההורים שלי אמרו לנו אנחנו לבד בבית תהיו אצלנו בשמחת תורה, אנחנו חשבנו כבר לעשות את שמחת תורה כיוון שבחג התארחנו כבר מחוץ לבית". 

"אבל אמרנו אם אמא שלי מבקשת נהיה אצלה בחג כתוב כבד את אביך ואת אמך למען יאריכון ימיך, וכך היינו אצל ההורים בחג, כולנו יודעים מה עם ישראל עבר בחג, במוצאי החג שהגענו לבית שלנו ראינו את גודל הנס, הטיל חדר לתוך חדר השינה שלנו, הוציאו לנו את הטיל מהמיטה בחדר שינה, אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם לא היינו מתארחים, הוציאו את הטיל מתוך המיטה כל הבית שברים, הקב"ה גאל אותו ואנחנו מודים לו על הנס הגדול". 

 

מלחמת חרבות ברזל מוטי כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד