י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
רמזור פיקוד העורף

אלו האזורים שבהם ניתן לקיים פעילויות חינוכיות

שר החינוך יואב קיש קיים תדרוך לכתבי החינוך ואמר: "מקו נתניה וצפונה נשקול שגרת חירום, זה אומר חזרה ללימודים פיזית בהתאם להנחיות פיקוד העורף" • אלו האזורים שבהם יתקיימו לימודים עם / בלי הגבלות

אלו האזורים שבהם ניתן לקיים פעילויות חינוכיות
חיידר. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פיקוד העורף פרסם את מפת האזורים בהם ניתן לקיים פעילויות חינוכיות עם או ללא הגבלות. על פי ההודעה, מדינת ישראל חולקה לשלושה אזורי פעילות - אדום, צהוב וירוק. לפי חלוקה זו, באילת, ערבה, דרום הנגב וחלק מיישובי ים המלח (מוא"ז תמר) ניתן לקיים פעילויות חינוכיות ללא הגבלות.

באזור יהודה ושומרון, השרון, ירקון, שפלת יהודה, ירושלים, חלק מיישובי ים המלח (מוא"ז מגילות ים המלח) ובקעה (בכפוף להנחיות התנועה של פקמ"ז), בקעת בית שאן, העמקים, ואדי ערה, מנשה, הכרמל, המפרץ, מרכז הגליל, גלילת תחתון, גליל עליון וחלק מיישובי גולן-דרום (מוא"ז עמק הירדן), ניתן לקיים פעילויות חינוכיות במקום שאפשר להגיע ממנו למרחב מוגן תקני בזמן ההתגוננות.

בעוטף עזה, מערב הנגב, מרכז הנגב, מערב לכיש, לכיש, השפלה, דן, קו העימות, גולן צפון וחלק מיישובי גולן דרום (קצרין ומוא"ז גולן) אין לקיים פעילויות חינוכיות.

בתוך כך, הלימודים בכיתות במוסדות החינוך יחודשו בהדרגה בחלק מהיישובים במהלך השבוע, על פי הנחיות פיקוד העורף. כך הודיע שר החינוך יואב קיש. בתדרוך כתבים שקיים בצאת השבת מסר שר החינוך כי ייתכן שהלימודים בעיר נתניה וצפונה ממנה יחודשו, רק בכיתות ממוגנות ובגני ילדים ממוגנים.

היום תחדש מערכת החינוך את הלמידה המקוונת במערכת שעות מלאה אך משרד החינוך מבהיר כי אין מדובר בלימודי-חובה. השר קיש אמר בתדרוך לכתבים כי ייתכן שמקו נתניה צפונה נוכל לחזור ללמידה פיזית בבתי ספר וגנים ממוגנים בלבד. הוא הודיע כי מבחני הבגרות של החורף והקיץ יידחו לפחות בחודש.

פיקוד העורף מלחמת חרבות ברזל לימודים משרד החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד