ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
רקדו על הדם

הנכד גילה סרטון של הסבתא שפרסמו מחבלי חמאס בפייסבוק שלה

צעיר בן 24 סיפר שראה סרטון קשה לצפייה של סבתא שלו שנהרגה על ידי מחבלי חמאס. סבתו של יואב שמעוני נהרגה בביתה בקיבוץ ניר עוז

הנכד גילה סרטון של הסבתא שפרסמו מחבלי חמאס בפייסבוק שלה
תרגיל צבאי בעזה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

יואב שמעוני בן 24 סיפר לרשת ABC על הרגע הטראומטי בו ראה סרטון קשה לצפיה של סבתו שוכבת על רצפת ביתה גוססת, מוקפת במחבלי חמאס שפרסמו את רגעיה האחרונים בפייסבוק כדי שמשפחתה תראה.

שמעוני, המתגורר בקנדה סיפר כי החמושים פרצו לביתה של ברכה לוינסון בשבת בקיבוץ ניר עוז, סבתא שלו "דאגה לילדים יותר מאשר לעצמה" אמר.

"ראיתי סרטון שהיא שוכבת על רצפת הסלון מכוסה בדם ומלא דם סביבה. כמה גברים עם אקדחים עומדים מעליה וצועקים" אמר שמעוני. "כולנו ראינו את הסרטון. אפילו אחי הקטן", אמר.

"השתגעתי, ניסיתי להבין מה קורה, פסעתי מסביב לדירה שלי", אמר. "אני מנסה להתקשר להורים שלי, ושומע את אמא שלי צורחת בטלפון כשאבא שלי מנסה להרגיע אותי ולנסות להסביר לי מה קורה".

ככל שחלף היום, סיפר שמעוני, למשפחה נודע שלא רק שהמחבלים לקחו את הגופה של סבתא שלו ופרסמו את גופתה הגוססת כדי שכולם יוכלו לראות, "אלא גם שרפו את ביתה ואת כל הקהילה בה אמא ​​שלי גדלה, אני ביליתי בו את רוב הקיץ שלי".

הוא אמר שהוא מתנחם בידיעה שסבתו לא הייתה צריכה לראות את "הקהילה שלה נקרעת לגזרים", הוא הוסיף כי לבו נשבר על כל מי שיקיריו נלקחו כבני ערובה.

"לפחות אני יודע שסבתא שלי לא סובלת יותר", אמר. "אני מדמיין את הכאב שהשכנים, הקולגות של אמא שלי והחברים של המשפחה שלי וכל החברים שלי חווים עכשיו, בלי לדעת מה קורה עם יקיריהם שנמצאים בעזה".

 

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד