כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

החלוצים של תעשיית אופנת המידות הגדולות: מבט על חמשת המותגים הכי מובילים שקיימים

בואו נצלול יחד לתוך עולם של היכרות עם חמשת המותגים שהיו בחזית השינוי הזה

החלוצים של תעשיית אופנת המידות הגדולות: מבט על חמשת המותגים הכי מובילים שקיימים
מידות גדולות צילום: Freepik

בעולם שבו אופנה הוכתבה לרוב על ידי סטנדרטים לא מציאותים של יופי, לשמחתינו חל שינוי טרנספורמטיבי לעבר הכלה וחיוביות הגוף. תעשיית האופנה במידות גדולות, שפעם נדחקה לשוליים, פורחת כעת עם מותגים שלא רק מציעים אפשרויות מסוגננות אלא גם מכילים כל מבנה גוף באשר הוא. בואו נצלול יחד לתוך עולם של היכרות עם חמשת המותגים שהיו בחזית השינוי הזה

אשלי סטיוארט (Ashley Stewart)-

אשלי סטיוארט הוא לא רק מותג, זהו ממש אייקון תרבותי. החברה הזאת נוסדה בתחילת שנות ה-90, ונחשבה למגדלור של סגנון וביטחון עבור נשים במידות גדולות. עם המיקום הנהדר שלה בשכונות מקומיות, אשלי סטיוארט הבינה את הצורך באפשרויות אופנתיות לנשים עם גוף גדול הרבה לפני שקמעונאי המיינסטרים הרבים תפסו את העניין. הקולקציות שלהם לא עוסקות רק בבגדים, הם עוסקים בהעצמת ציבור הנשים, לגרום ולתת להן להרגיש בטוחות, סקסיות וכאלה שבלתי ניתנות לעצירה. משמלות תוססות ועד בגדי עבודה מחויטים, אשלי סטיוארט סיפקה באופן עקבי פריטים אופנתיים שתמיד הידהדו בקהל הלקוחות הנאמן שלה.

אסוס ק'רב (ASOS curve)-

אסוס, ענקית האופנה המקוונת הבריטית, תמיד הייתה בחזית ההכללה של מידות גדולות. הרחבת ה-'Curve' שהם מיזגו הוא עדות למחויבות שלהם לתת מענה לכל סוגי הגוף המגוונים. עם מגוון עצום של אפשרויות החל מלבוש קז'ואל ועד שמלות ערב זוהרות, אסוס ק'רב מבטיחה שלנשים במידות גדולות תהיה גישה למגמות האופנה האחרונות והעדכניות ביותר שיש. היצירות שלהם אינן רק גרסאות משוכללות של עיצובים שכבר קיימים, הם מעוצבים בקפידה כדי להחמיא לנשים שהן בגזרה גדולה ומלאה יותר, מה שמבטיח שסגנון ונוחות יכולים ללכת יד ביד.

אלוקווי (Eloquii)-

אלוקווי הוא מותג שמבין את הניואנסים של האופנה במידות גדולות. חברה זאת נולדה מהצורך למלא פער שהיה בולט בשוק, מותג זה מציע עיצובים אופנתיים המעוצבים במיוחד עבור נשים במידות 14 ומעלה. הגישה שלהם פשוטה - אופנה צריכה להיות נגישה ומכילה ללא הבדלים בגודל הגוף. עם שיתופי פעולה עם מעצבים וידוענים בעלי פרופיל גבוה, אלוקווי מיקמה את עצמה כיעד מומלץ לאופנה אלגנטית, עכשווית ומה שהכי כיף זה שתוכלו למצוא אותם במחיר סביר.

גוד אמריקאן (Good American)-

שותפה להקמתה של קלואי קרדשיאן, גוד אמריקאן התחילה במשימה להגדיר מחדש את נורמות האופנה. הם פרצו לתודעה עם קו ג'ינס שנועד להתאים ולהחמיא לכל מבנה גוף. המחויבות שלהם להכלה ניכרת במגוון הגדלים שלהם ובקמפיינים שבהם הם מציגים דגמים מכל הצורות. מעבר לג'ינסים, גוד אמריקאן התרחבה לקו אופנתי מן המניין, מה שמבטיח שכל פריט, בין אם זה לבוש אקטיבי או בגדי ים, מגלם את האתוס של ההכלה והאופי של התייחסות חיוביות לגוף שמאופיין במידה גדולה.

הנינג (Henning)

הנינג בולט כמותג יוקרתי המוקדש לאופנה במידות גדולות. הנינג, שהוקמה על ידי עורכת האופנה לשעבר לורן צ'אן, היא תגובה להיעדר אפשרויות יוקרה לנשים במידות גדולות. כל פריט, החל מחליפות עסקים ועד חולצות משי, משדר תחכום ואלגנטיות. הקולקציות של הנינג הן שילוב של קלאסיקות נצחיות וצלליות מודרניות, מה שמבטיח שנשים במידות גדולות לא יצטרכו להתפשר על איכות או סגנון.

 

צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד