כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

אלפי פניות מתקבלות במוקד הטלפוני המתוגבר של 'בוני עולם' לסיוע לזוגות

פניות מרגשות במיוחד מתקבלות במוקד מצד זוגות המתגוררים באזורי הלחימה ונתקלים בקשיים רבים עוד יותר • בהתיעצות עם גדו"י פתחו בוני עולם מוקד הטלפוני מתוגבר עם 23 יועצים רפואיים ואנשי מקצוע במשמרות סביב השעון על מנת לייעץ, לתמוך ולכוון את הזוגות

אלפי פניות מתקבלות במוקד הטלפוני המתוגבר של 'בוני עולם' לסיוע לזוגות
בוני עולם מוקד מלחמה צילום: יח"צ

בימים המתוחים אשר עוברים על עם ישראל בימים אלו בדגש על יושבי ארץ ישראל, רבים הם המרגישים תחושת מועקה וזקוקים לתמיכה מוראלית ורגשית. כאשר מדובר על זוגות המתמודדים עם קשיים נוספים כשהם ממתינים להיפקד בזש"ק, על אחת כמה וכמה. זוגות אלו, אשר בשגרה יום ולילה לא ישבתו בניסיונות לזכות לילד משלהם, מצויים עתה במצוקה קשה עוד יותר.

בקו הפתוח והמתוגבר של ארגון 'בוני עולם' פוגשים בימים אלו את הקשיים הללו ביתר שאת וביתר עוז.

נשים רבות משתפות על הקושי הנורא בימים אילו כשהן לבד ללא ילדים בממ"ד ובכל מקום מוגן. הקושי שמלווה אותם יום יום ועכשיו בעת מלחמה רק מתגבר ומציף אותם ולכן הן זקוקות עוד יותר לסיוע והתמיכה הרגשית של הארגון.

לצד זאת נתקלים במוקד בפניות רבות מצד זוגות שנתקלים בקשיים מול מערכת הבריאות שאמנם עושה הכול כדי להמשיך ולפעול, אבל בכל זאת ישנם שינויים ועיכובים, ובמוקד 'בוני עולם' עמלים יועצי הארגון בייעוץ ומתן פתרונות למצב.

רגעים מרגשים עוברים על היועצים שחלקם נחשפו לסיפורי גבורה של זוגות שלמרות מה שעברו בשבת האחרונה, ואולי דווקא מאז, מבקשים לעשות הכול כדי לזכות ולהיפקד.  

במוקד הטלפוני המתוגבר במספר 039491212 ממתינים  23 יועצים רפואיים ואנשי מקצוע במשמרות סביב השעון על מנת לייעץ, לתמוך ולכוון את הזוגות.

בנוסף לכך, וגם תחת אש, ממשיכות המשגיחות הפועלות תחת מערך ההשגחות ההלכתי 'לב דניאלי' להעניק פיקוח והשגחה בכל בתי החולים בארץ ובמעבדות השונות. המערך מופעל ע"י 'בוני עולם' אשר עומד בקשר רציף עם גורמי ההלכה הגדולים מכל העדות והחוגים ומביא לידי מעשה את הפסקים המדוקדקים כדי שלא תצא תקלה תחת ידיהם.

הרב אליקים לבנון מנכ"ל בוני עולם: דווקא בימים קשים ומתוחים אלו חשוב לנו להמשיך להעניק את מלוא התמיכה הרגשית והמעשית לזוגות אותם אנו מלווים. אנו מזמינים כל אחד מהזוגות שיש לו קושי כלשהו לפנות למוקד הטלפוני כדי לקבל את המענה המקצועי המיטבי".

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד