י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מודיעין עלית: הוארך מעצר מזמין הרצח עד ליום א'

בית המשפט האריך את מעצרו של הצעיר בן ה-26 תושב מודיעין עילית, החשוד בהזמנת רצח תושב אחר בעיר על רקע סכסוך כספי

עצור, פלאש90
עצור, פלאש90

בית משפט השלום בירושלים האריך עד ליום ראשון את מעצרו של הצעיר בן ה-26 תושב מודיעין עילית, החשוד בהזמנת רצח תושב אחר בעיר על רקע סכסוך כספי. בשבוע הבא, תוגש גם הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום.

על פי הפרטים שפורסמו עד כה, למשטרת בנימין הגיע מידע לפיו החשוד - סטודנט למשפטים, מחפש רוצח שכיר על מנת לרצוח אדם איתו יש לו סיכסוך כספי. "במהלך החודשיים האלה הפעלנו אמצעים טכנולוגיים, כולל מעקבים של 24 שעות", אמר מפקד תחנת בנימין, סנ"צ דודי חיון.

"גם הקרבן וגם החשוד היו מפוקחים על ידנו. לאחר מספר מפגשים בין הסוכן המשטרתי לבין אותו חשוד, החלטנו לבצע מעצר, מאחר ובמפגש האחרון הועברו כבר הכספים ופרטי הקרבן".

"מאחר ומדובר בפעילות מורכבת, השתמשנו בכל האמצעים העומדים לרשותנו, שזה כולל סוכן משטרתי, אמצעים טכנולוגים ויחידות מיוחדות, אשר הופעלו כדי לאבטח את המבצע המורכב הזה", סיכם חיון.

במפגש, העביר החשוד לשוטר הסמוי סכום של 15,000 ש"ח כמקדמה על ביצוע הרצח, וסוכם שלאחר הביצוע, יעביר לו עוד 15,000 ש"ח. בנוסף, ביקש האיש מהסוכן המתחזה 'להוריד' אדם נוסף.

לחץ כאן לצפייה בסלולר ובטאבלטים

החשוד בהזמנת הרצח (בקפוצון השחור), בבימ"ש. צילום: חטיבת דובר המשטרה

עורך הדין עופרי מרדכי (יונתן), המייצג את החשוד, אמר ל'בחדרי חרדים' לאחר מעצרו, כי חשוב וראוי שהמשטרה תחקור ותגיע לחקר האמת, "בשלב זה אנחנו סבורים שלא ראוי להגיב. ניתן למשטרה לעשות את מה שהיא צריכה לעשות - אנחנו רוצים שהיא תחקור".

"יחד עם זאת", הוסיף פרקליטו, "הטענות הללו כפי שנטענות כלפי החשוד, לעניות דעתנו בסופו של דבר יתבררו כלא נכונות".
רצח סוכן מודיעין עילית משטרה מזמין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד