כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

ביבי מדליק את השטח: השמאל איחד אותנו

ראש הממשלה כינס מסיבת עיתונאים בעקבות איחוד לבני-הרצוג ואמר: לקמפיין נגדי יש משמעות אחת ברורה - להעביר לשמאל את ההחלטה על עתיד ישראל, ביטחון ישראל וכלכלת ישראל • הוא התייחס לתוצאות המשאל אמש והודה לפעילים - "חברי הליכוד נתנו תגובה מוחצת לקמפיין שמתנהל בתקשורת לטובת כל מי שרק מתמודד מולי"

ביבי מדליק את השטח: השמאל איחד אותנו
פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס בצהריים (ה') מסיבת עיתונאים בתל אביב ושם התייחס לאיחוד אמש של ציפי לבני ויצחק הרצוג, וכן לקמפיין השלילי שמתנהל נגדו בימים אלו בתקשורת.

"אני מבקש להודות חברות וחברי הליכוד, שהביעו אתמול תמיכה גורפת בי ובהנהגתי את הליכוד והמדינה, יאיר רביבו, ראש עיריית לוד, אמר שהשמאל איחד אותנו - זה נכון. חברי הליכוד הבינו שיש קמפיין תקשורתי וציבורי אדיר, כמעט חסר תקדים בעוצמתו ובהיקפו, שתומך ומקדם כל פוליטיקאי ומפלגה שמתנגדים לממשלת ליכוד בראשותי".

נתניהו הוסיף כי "לקמפיין יש מטרה אחת ברורה: להעביר את השלטון לידי מחנה השמאל, ולהעביר לשמאל את ההחלטות המכריעות על ביטחון ישראל, עתיד ישראל וכלכלת ישראל. חברי הליכוד נתנו תגובה מוחצת לקמפיין המתוזמר הזה, ואני מצפה לראות תוצאות דומות גם בפריימריז וגם בבחירות".

נתניהו התייחס גם לגוש השמאל-מרכז החדש שהוכרז אתמול: "הבחירות עוסקות בשאלה מי ינהיג - או מנהיגי השמאל שהולכים ומתרבים, או ממשלת ליכוד חזקה ורחבה בראשותי, שתמשול ותוביל באחריות. אנחנו ניתן את התשובה".
נתניהו קמפיין לבני הרצוג שמאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד