י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פרשת תמונות ה-SS: החשוד - ישראלי השוהה בחו"ל

להב 433 פרסמה כי החשוד המרכזי בפרסום תמונות השרים במדי נאצים הוא ישראלי השוהה בשנים האחרונות בארה"ב

פרשת תמונות ה-SS: החשוד - ישראלי השוהה בחו"ל

אגף החקירות והמודיעין - להב 433 יחידת הסייבר הארצית מנהלת חקירה בעקבות פרסומים של בכירים במדי ss שהופצו לאחרונה ברשת האינטרנט.

בתום ביצוע פעולות חקירה מקיפות ומורכבות במישור המודיעיני והטכנולוגי, אספה היחידה ראיות לכאורה לכך כי אזרח ישראלי השוהה בשנים האחרונות בארה"ב הוא שפרסם את התמונות ברשת האינטרנט.

הודות לפעילות היחידה ועל אף נסיונותיו של החשוד להסוות את עקבותיו ברשת, זהותו ידועה ליחידה.

יחידת להב 433 עומדת בקשר עם רשויות האכיפה האמריקאיות בנושא ולכשיגיע החשוד לישראל יינקטו הצעדים הדרושים על מנת לחוקרו בפרשה.

"יצרתי את התמונות כי כואב לי על מה שקורה בארץ ועל זה שהפוליטיקאים מפקירים את יהודי ארץ ישראל", אומר לראשונה נתן זועבי, מי שפרסם תחת שם זה את תמונות שר האוצר, שרת המשפטים, הנשיא והמפכ"ל במדי קציני אס.אס.

בראיון ל'כוכבים ברשת' אומר זועבי בן ה-25: "אני רוצה שיכאב להם כמו שכואב לי", ומוסיף כי הוא לא מפחד מהמשטרה. "העליתי את התמונות באתר המשטרה והם חסמו אותי, אני משתמש בפרופיל מזויף לא כי אני מפחד מהם, אלא כי אני לא מעונין בפרסום".

כזכור, מפכ"ל המשטרה דנינו הורה אתמול לחוקרי מחלקת הסייבר ביחדת 'להב 433' לפתוח בחקירה על מנת לגלות את מקור התמונות. המשטרה ומשרד המשפטים הודיעו כי נפתחה חקירה רק בחשד להעלבת עובד ציבור ולא על הסתה.

כשנשאל על השוואת התמונות שיצר לאלו שפורסמו לפני רצח רבין, אמר זועבי כי זו לא הייתה כוונתו. "מה הקשר לרע-בין? הוא מת כבר 20 שנה וטוב שכך, הוא רצח הרבה מאוד יהודים", אמר בראיון.
ישראלי נאצים מדים תמונות חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד