ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
דורשים לשחרר את השבויים

האיחוד האירופי מגנה בצורה החריפה ביותר את חמאס

חברי המועצה האירופית פרסמו הצהרה על המצב במזרח התיכון. חברי המועצה קבעות את העמדה המשותפת של האיחוד האירופי לגבי המצב המתפתח במזרח התיכון. "אנו קוראים לחמאס לשחרר לאלתר את כל בני הערובה ללא כל תנאי מוקדם"

נשק שנתפס אצל המחבלים
נשק שנתפס אצל המחבלים צילום: דובר צה"ל

חברי המועצה האירופית פרסמו הצהרה הקובעת את העמדה המשותפת של האיחוד האירופי לגבי המצב המתפתח במזרח התיכון.

האיחוד האירופי מגנה בצורה החריפה ביותר את חמאס ואת התקפות הטרור האכזריות וחסרות ההבחנה שלו ברחבי ישראל ומצטער על אובדן החיים. אין הצדקה לטרור. "אנו מדגישים מאוד את זכותה של ישראל להגן על עצמה בהתאם לחוק ההומניטרי והבינלאומי מול התקפות אלימות וחסרות הבחנה שכאלה. אנו חוזרים ומדגישים את החשיבות להבטיח את ההגנה על כל האזרחים בכל עת בהתאם לחוק ההומניטרי הבינלאומי".

עוד נאמר: "אנו קוראים לחמאס לשחרר לאלתר את כל בני הערובה ללא כל תנאי מוקדם. אנו חוזרים ומדגישים על החשיבות של מתן סיוע הומניטרי דחוף ונמצאים מוכנים להמשיך ולתמוך באותם אזרחים הנזקקים ביותר בעזה בתיאום עם שותפים, ולהבטיח שסיוע כזה לא ינוצל לרעה על ידי ארגוני טרור. חשוב למנוע הסלמה אזורית".

"אנו נשארים מחויבים לשלום בר-קיימא המבוסס על פתרון שתי המדינות באמצעות מאמצים מחודשים בתהליך השלום במזרח התיכון. אנו מדגישים את הצורך לעסוק באופן נרחב עם הרשויות הפלסטיניות הלגיטימיות, כמו גם עם שותפים אזוריים ובינלאומיים שיכולים להיות להם תפקיד חיובי במניעת הסלמה נוספת".

חמאס האיחוד האירופי עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד