י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

33% בעד הרצוג-לבני לראשות הממשלה

סקר ערוץ 2: ש"ס וכחלון מקבלים 9 מנדטים, ריצה מאוחדת של הבית היהודי והליכוד תגרום לאיבוד של 5 מנדטים

צלם:פלאש 90
צלם:פלאש 90

יום לאחר מסיבת העיתונאים של השותפים החדשים - יו"ר מפלגת העבודה יצחק הרצוג ויו"ר התנועה ציפי לבני, בה הודיעו על ריצה ברשימה משותפת לכנסת ה-20, מתפרסם הערב (ה) סקר מעניין של חדשות ערוץ 2 שנעשה על ידי מינה צמח ומנו גבע ממכון "מדגם".

מנתוני הסקר עולה, כי באם הבחירות היו נערכות היום, הייתה זוכה הרשימה המשותפת של לבני והרצוג ל-24 מנדטים, ואילו מפלגת הליכוד בראשות נתניהו מקבלת 23 מנדטים בלבד.

מפלגת הבית היהודי בראשות נפתלי בנט מגדילה את מספר המנדטים מ-12 ל-15 מנדטים. מפלגת 'כולנו' של משה כחלון מקבלת 9 מנדטים. ש"ס מקבלת 9 מנדטים. מפלגת יש עתיד מקבלת 8 מנדטים, מפלגת ישראל ביתנו מקבלת 8 מנדטים. גם יהדות התורה מקבלת בסקר 8 מנדטים.

מפלגת מרצ בראשות גלאון רושמת נפילה ויורדת ל-5 מנדטים. המפלגות הערביות שומרות על כוחן:ומקבלות 11 מנדטים. מפלגת קדימה בראשות מופז לא עוברת את אחוז החסימה.

לשאלת סקר חדשות 2 למי יצביעו במידה ומפלגות הליכוד והבית היהודי ירוצו ברשימה משותפת לכנסת ה-20 כגוש ימין בראשות בנימין נתניהו ונפתלי בנט - תזכה הרשימה ב-33 מנדטים, בזמן שמחנה השמאל המאוחד זוכה ב-25 מנדטים.

לשאלה מי אתה מעדיף לראות כראש הממשלה הבא, לאחר שנודע הסכם הרוטציה בין העבודה והתנועה? 36% השיבו כי היו רוצים לראות את נתניהו בתפקיד שוב, 33% השיבו כי היו מעוניינים בכהונה המשותפת של יו"ר מפלגת העבודה ויו"ר התנועה - שנתיים כל אחד בלשכת רה"מ. כרבע השיבו "אף אחד" ו-5% סירבו להשיב.
סקר שס כחלון ראש ממשלה מרצ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד