ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
תומכי טרור

צפו: כך נוהגים שוטרי ברלין במפגינים למען החמאס

משטרת ברלין פיזרה מחאה של כ-1,000 בני אדם שנאסרה על ידי הרשויות בבירת גרמניה בהתראה קצרה. מספר הפגנות אחרות הותרו

פינוי גופות בדרום
פינוי גופות בדרום צילום: פלאש90

הפגנה בברלין שבגרמניה בה הביעו סולידריות עם חמאס פוזרה, בנוסף הפגנות נוספות נאסרו אך חלקן הורשו להתקיים. המשטרה בברלין אמרה כי "יותר ויותר משתתפים עם דגלים וסמלים פרו-פלסטינים נהרו להפגנה, כך פרסמה משטרת ברלין ברשתות החברתיות. "כתוצאה ממספר ניכר של אנשים עם סמלים פרו-פלסטינים שהגיעו, האירוע נאסר עוד לפני שהחל באופן רשמי".

"אנשים התבקשו על ידי השוטרים לעזוב לאחר שבהתחלה סירבו לעזוב את האזור" מסרה המשטרה אתמול. דובר המשטרה אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית AFP כי בערך 1,000 אנשים הגיעו להפגנה בברלין.

כזכור חגיגות ספונטניות פרצו אצל הפלסטינים הגרמנים תומכי הטבח שביצע חמאס בברלין, הרשויות אסרו מאז כל התכנסות נוספת מחשש לתמיכה פומבית בטרור.

בפרנקפורט, הפגנה פרו-פלסטינית נאסרה בשבת, המשתתפים שכן הגיעו פוזרו על ידי המשטרה.

בקלן, בית משפט אזורי ביטל את האיסור על הפגנה פרו-פלסטינית לאחר פנייה ברגע האחרון של המארגן, חבר בקבוצת קהילה פלסטינית בעיר. המשטרה טענה בתחילה כי היא תתקיים סמוך מדי להפגנה פרו-ישראלית בכיכר המרכזית בעיר, ובכך תהווה סיכון ביטחוני מוגבר, טיעון שבית המשפט לא קיבל.

בסופו של דבר, כ-250 איש השתתפו בהפגנה הפרו-פלסטינית, בעוד כ-350 איש השתתפו בהפגה פרו-ישראלית בצד השני של הכיכר.

בדיסלדורף התקיימה הפגנה של תומכי טרור עם הכותרת "פלסטין חופשית", לפי המשטרה המקומית, כ-700 בני אדם הגיעו, אך לא דווח על אירועים מיוחדים.

 

חמאס עזה אנטישמיות גרמניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד