כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בשירת נ נח נחמ נחמן מאומן

החברים שנרצחו בשמחת תורה נטמנו זה לצד זה

החברים יהודה בכר הי"ד ויצחק לוי הי"ד שנרצחו בשמחת תורה ברעים נטמנו זה לצד זה בהר המנוחות. יהודה הובא למנוחות ביום שישי ויצחק הובא אמש (ראשון), אלפים השתתפו במסע הלוויותיהם

החברים שנרצחו בשמחת תורה נטמנו זה לצד זה
הלווית הקדוש יצחק לוי הי"ד אמש צילום: בנימין גוטפרב

ביום שישי הובא למנוחות הבחור יהודה בכר הי"ד תושב ביתר עילית בן 24 שנרצח ברעים בשמחת תורה. יהודה היה איש טוב ומטיב אשר נרצח בידי בני עוולה. הוא נטמן בהר המנוחות בערב שבת קודש שם ספדו לו רבני העיר ביתר. 

בהלוויה עמדו חבוקים כל עם ישראל. חרדים וחילונים, דתיים ושאינם, כאיש אחד, בלב אחד. הרב משה ויינבאך, מרבני העיר, לא הותיר עין אחת יבשה בהספדו המצמרר. כך גם ראש העיר מאיר רובינשטיין ספד. 

ביום ראשון הובא הבחור יצחק לוי הי"ד מרמת בית שמש ד' 3 שזוהה במוצאי שבת הוא הובא אתמול לקבורה בהר המנוחות בירושלים, הוא נטמן בסמוך לחברו שנהרג יחד עמו יהודה בכר הי"ד.

משפחתו של יצחק לוי שעלו מצרפת לפני שלושים שנה נמנים עם חסידות ברסלב, למעלה מאלף איש ליוו אותו בדרכו האחרונה, רבים מהם חסידי ברסלב תלמידי רבי ישראל אודסר זצ"ל. 

חסידי ברסלב ליוו את המיטה בשירה של 'נ נח נחמ נחמן מאומן' לקבורה. בלוויה השתתפה ראש העיר בית שמש עליזה בלוך, שליוותה את המשפחה בשעותיה הקשות עת הודיעו להם על מציאת גופת בנם. 

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד