כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

לקוחות מכבי: אנחנו ביחד איתכם

גם בימים מאתגרים אלו, מכבי מגישה לחבריה מעטפת שירותים תומכת ● במרכז התמיכה הנפשית שהקימה הקופה התקבלו מאות פניות ביומיים הראשונים, שנענו על ידי עובדות סוציאליות ופסיכולוגים דרך מוקד מכבי במספר טלפון 3555* ● מנכ"לית מכבי שירותי בריאות, גב' סיגל דדון-לוי: "אנו עומדים לצד חברינו ועובדינו בזמנים קשים אלו ועושים הכול כדי לספק למטופלים שלנו בדרום ובכל הארץ שירותים רפואיים חיוניים ולהתאים את השירותים לאתגרים המקצועיים המורכבים שהמצב הביטחוני מציב בפנינו".

לקוחות מכבי: אנחנו ביחד איתכם
מכבי אנחנו ביחד איתכם צילום: יח"צ

מכבי, כמי שמובילה את סטנדרט הבריאות הגבוה בישראל, וכמי שחרטה על דיגלה את הנגשת כל השירותים הרפואיים בכל עת לכלל החברים, פועלת גם בימים אלו בהיבטים רבים לרווחת החברים.

ימים מאתגרים אלו אינם מאפשרים מתן שירותים כרגיל בכל רחבי הארץ ובפרט בדרום הארץ. מכבי מגישה לחבריה מעטפת שירותים תומכת בכל התחומים ולכל המשפחה.

  • ניתן ייעוץ רפואי ראשוני המאויש ע"י הרופאים המומחים של מכבי, מוקד אחים ואחיות ושיחה עם עובדות ועובדים סוציאליים במוקד מכבי 3555*.
  • הוקם מוקד טלפוני ייעודי לייעוץ רפואי 24 שעות, המאויש ע"י רופאי משפחה ורופאי ילדים, לטיפול במרשמים ופניות דחופות דרך מוקד 6101*.
  • קיים קו סיוע מיוחד לתמיכה נפשית במצבי לחץ המאויש ע"י עובדות ועובדים סוציאליים דרך מוקד מכבי 3555* או במספר הטלפון 076-8173621.
  • מכבי מציעה גם תמיכה נפשית טלפונית למצוקה זמנית דרך מוקד 3028*, עם סדרה של 3 מפגשים טלפוניים הניתנים ע"י פסיכולוגים ופסיכולוגיות של מכבי – ללא עלות!
  • תיאום תור לרופא ללא שיוך. במהלך ימי המלחמה, ניתן לתאם תור לכל רופאי המשפחה והילדים שתבחרו, ללא קשר למקום מגוריכם או לרופא אליו אתם משויכים.
  • הוגדלו כמות הבקשות לרופאים בעקבות המלחמה. לאור זאת, ניתן לשלוח יותר מ-4 בקשות אונליין לרופא ברבעון, המספק שירותי מידע, ייעוץ והכוונה בנושאים רפואיים.
  • אין צורך להגיע פיזית למשרדים או למרפאות מכבי. ניתן לזמן תור טלפוני לשירותי משרד מרחוק ב- 3555* ולבצע מגוון פעולות באונליין כמו: הגשת בקשה להתחייבות (טופס 17) ועוד.
  • מכבי מאפשרת משלוח חינם עד הבית לתושבי הדרום השוהים בדרום, בהזמנת תרופות באתר מכבי פארם אונליין או במוקד מכבי ללא הפסקה 3555*.

מנכ"לית מכבי שירותי בריאות, גב' סיגל דדון-לוי: "המלחמה מציבה בפנינו אתגר ארגוני וניהולי יוצא דופן. אנו עומדים לצד חברינו ועובדינו בזמנים קשים אלו ועושים הכול כדי לספק למטופלים שלנו בדרום ובכל הארץ שירותים רפואיים חיוניים ולהתאים את השירותים לאתגרים המקצועיים המורכבים שהמצב הביטחוני מציב בפנינו. תגברנו את הצוותים הרפואיים בכל הארץ ואת שירותי הרפואה מרחוק של אחיות ורופאים, והקמנו מוקד טלפוני נוסף של רופאי משפחה וילדים שניפתח לראשונה, ופועל 24 שעות ביממה. אנו נערכים גם לשליחת עשרות עובדים סוציאליים לבתי מבוטחים שבני המשפחות שלהן נפגעו. כמו כן, בעקבות פינוי אלפים מעוטף עזה לבתי מלון, אנו שולחים לשם צוותים רפואיים של מכבי. במרכז התמיכה הנפשית שהקימה הקופה התקבלו מאות פניות ביומיים הראשונים, שנענו על ידי עובדות סוציאליות ופסיכולוגים דרך מוקד מכבי. נמשיך לשמור ולהוביל את סטנדרט הבריאות הגבוה בישראל בכל עת, לטובת כלל החברים".

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד