א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
בדרך לממשלה?

ליברמן: "אסור שיעבור לעזה אפילו ליטר מים אחד"

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן התייחס היום בישיבת הסיעה לסוגיית העזרה ההומניטרית לעזה ואמר כי "אסור שיעבור לשם אפילו גרגר אחד, ולא ליטר מים עד שנציגי הצלב האדום לא יראו את השבויים והחטופים שלנו"

ליברמן: "אסור שיעבור לעזה אפילו ליטר מים אחד"
ליברמן בישיבת הסיעה צילום: באדיבות המצלם

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן נשא נאום בפתח ישיבת הסיעה של מפלגתו, ובו אמר בין היתר כי "אני לא יכול לומר אם אני סומך על קבינט המלחמה הנוכחי". ליברמן חשף: "ביקשתי לקבוע פגישה עם המזכיר הצבאי של ראש הממשלה וסורבתי. עד עכשיו לא פנו אליי מטעם הקואליציה או מטעם לשכת ראש הממשלה".

עוד הוסיף: "הייתי בעוטף עזה וחזרתי מזועזע מסיור בקיבוץ כפר עזה. חשבתי שזוועות כאלו ראינו אולי בסרטים על הנאצים במלחמת העולם השנייה. מה שראיתי במציאות אלו זוועות שלא חשבתי שאי פעם מישהו יראה. לא מדובר בחיות אדם, אלא במפלצות נאציות של ממש, הם הגרועים שבנאצים. התנהלו כמו אנשי הגסטאפו והאס אס".

"הזדעזעתי כשראיתי דובי מגואל בדם, שילדה קטנה מרוב ההלם חיבקה וירו בה. אלו מראות שאי אפשר לדמיין. לכן כשאני שומע דיבורים על סיוע הומניטרי, אני אומר חד וחלק: אסור שיעבור לשם אפילו גרגר אחד, ולא ליטר מים עד שנציגי הצלב האדום לא יראו את השבויים והחטופים שלנו. אסור לאפשר את זה", כך לדברי ליברמן.

ליברמן המשיך: "חייבת להיות הדדיות. אני מבין את הלחצים הכבדים של החברים הכי טובים שלנו, ולמרות זאת, אנחנו חייבים לעמוד בלחצים הללו. אני רוצה לדבר גם על הפועלים העזתים, שקיבלו אישורי עבודה, ונכנסו לישראל. אלו שכשהיו נפצעים, תושבי העוטף דאגו להם ולקחו אותם לבתי חולים בארץ. הם אלו שנתנו את תמונת המודיעין המדויקת למפלצות האדם של החמאס. הם ידעו איפה המחסנים והרכוש, ומיד לאחר כניסת הנאצים, הם נכנסו אחריהם ובזזו הכל. לכן חייבים להגדיר לכל העולם, אין יותר שום מעבר. לא כרם שלום ולא ארז".

חמאס עזה אביגדור ליברמן מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד