ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
מאבק בלתי מתפשר

לא לתרום ולנתק קשרים עם אוניברסיטאות שלא גינו את הטבח

"מי שלא מגנה מייד רצח וחטיפת ילדים ואזרחים חפים מפשע, לא ראוי לחנך את הדור הבא". שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן יוצא למאבק נגד האוניברסיטאות שלא כינו את הטבח הברברי של חמאס

לא לתרום ולנתק קשרים עם אוניברסיטאות שלא גינו את הטבח
גופות נרצחים באבו כביר צילום: תומר נויברג, פלאש 90

אחרי שקרן וקסנר הודיעה על ניתוק היחסים עם אוניברסיטת הארוורד וביטול הפרויקט בה, שגריר ישראל לאו"ם, גלעד ארדן, קורא ליהדות ארה"ב ולתומכי ישראל שלא לתרום ולנתק קשרים עם אוניברסיטאות בארצות הברית שלא גינו מייד את מעשי הרצח והטבח הברבריים של חמאס ושמאפשרים בקמפוס תמיכה בחמאס וברצח ישראלים: "מי שלא מגנה מייד רצח וחטיפת ילדים ואזרחים חפים מפשע, לא ראוי לחנך את הדור הבא".

השגריר ארדן שיבח את קרן וקסנר על ניתוק הקשרים עם אוניברסיטת הרווארד והבהיר: "הנהגת האוניברסיטה הוכיחה שהיא איבדה כל מצפון מוסרי. לא רק שהם מאפשרים לשנאת יהודים ולרטוריקה בעד טרור לחלחל בקמפוס, הם אפילו לא מסוגלים לגנות באופן מיידי וחריף את הטרור".

השגריר קרא לכל יהדות צפון אמריקה, "לשלוח את המסר הזה לכל אוניברסיטה שמתנהגת באופן דומה. אם האוניברסיטה של ילדכם חושבת פעמיים לפני שהיא מגנה רצח חפים מפשע או מאפשרת לתרבות של שנאה ותמיכה בטרור לצמוח בקמפוס ללא הפרעה, אז היא לא יכולה לקבל סנט נוסף מאף אחד מכם. מי ששומר על שתיקה לאחר טבח ילדים אין לו את הרמה המוסרית כדי לחנך את ילדינו".

מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד