ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
לֹא תִקַּח הָאֵם עַל הַבָּנִים

שמעה את בנה בן ה-12 מתחנן למחבלים: "אני צעיר מדי אל תיקחו אותי"

אמא שבניה נמצאים בשבי חמאס בעזה, סיפרה כי שמעה את בנה בן ה-12 מתחנן למחבלי חמאס: "אני צעיר מדי, אל תיקחו אותי". המחבלים חטפו אותו ואת אחיו. האמא סיפרה: "אני בסיוט חיי, לא יודעת אם הם בחיים"

שמעה את בנה בן ה-12 מתחנן למחבלים: "אני צעיר מדי אל תיקחו אותי"
מבצע חרבות ברזל - היום הראשון צילום: צלמי פלאש90

אם חסרת ישע הקשיבה לבנה המבועת בן ה-12 כשהוא מתחנן בפני מחבלים "אני צעיר מדי, אל תיקחו אותי" בזמן שהוא נחטף עם אחיו בן ה-16. רננה גומה התכתבה בטלפון עם בניה בדיוק בשעה שהם שמעו את מחבלי חמאס דופקים על דלת המשפחה בקיבוץ ניר עוז בדרום, בבוקר שמחת תורה.

היא אמרה ל'דיילי מייל': "אחרי צבע אדום, הם התקשרו אליי, במשך שעתיים, כל כמה דקות הם התקשרו, הם פחדו, מחבלים מנסים להיכנס לבתים. הם שמעו יריות".

גב' גומה פרצה בבכי כשהיא נזכרה מה היה: "אני שומעת בטלפון אנשים מדברים ערבית, חובטים בדלת. הם חטפו את שני הבנים שלי מחדר השינה שלהם וגררו אותם לעזה. הדבר האחרון ששמעתי היה בני בן ה-12 אומר להם "אני צעיר מדי, אל תיקחו אותי". והם לקחו אותם. זה הדבר האחרון ששמעתי".

היא אמרה: "אני לא יכולה לאכול, אני לא יכולה לישון, אני בסיוט חיי, זה מרגיש כל כך לא נכון, כי הם איפשהו בעזה אני לא יודעת אם הם אוכלים, ישנים, אני לא יודעת אם הם עוברים עינויים. אני לא יודעת אם הם ביחד. אני לא יודעת אם הם בחיים".

יותר מ-70 מחבלים השתוללו בקיבוץ ניר עוז, קיבוץ של כ-400 נפשות כקילומטר וחצי מגבול עזה, וטבחו במשפחות שלמות. גברת גומה אמרה: "אין יותר ניר עוז. הקהילה שלנו נעלמה. אני תמיד אומרת לילדים שלי, שהילדים בעזה מתמודדים עם הרבה יותר דברים קשים, שיש להם חיים הרבה יותר גרועים. אין מים זורמים, אין חשמל, לבי עם כל ילד בעזה שנהרג".

"אבל איזו אמא מגדלת מפלצות כאלה? איך יכול להיות שאני כל כך אמפתית אליהם, והם לא רואים בנו בני אדם? פעם הייתי כל כך בעד הפלסטינים, אבל גיליתי בדרך הכי גרועה שהם לא שכנים".

חמאס חטיפה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד