כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"נחסל את החמאס"

יו"ר הכנסת לחברי פרלמנט: "נזדקק לתמיכה שלכם לא רק כשטובחים בנו"

יו"ר הכנסת בפגישות עם חברי פרלמנט בכירים ורה"מ צרפת לשעבר: "נזדקק לתמיכה שלכם לא רק כשטובחים בנו". יו"ר הכנסת הוסיף: "הזוועות מלמדות אותנו שרק השמדת החמאס, ולא פחות מכך, תביא שקט לאזרחי ישראל"

יו"ר הכנסת לחברי פרלמנט: "נזדקק לתמיכה שלכם לא רק כשטובחים בנו"
יו"ר הכנסת אמיר אוחנה צילום: נועם מושקוביץ

יושב ראש הכנסת אמיר אוחנה, קיים היום (שלישי) בכנסת פגישות עם יושבי ראש ועדות החוץ של בתי המחוקקים של ליטא, לטביה ואסטוניה, ועם חברי פרלמנט מהאספה הלאומית של צרפת, בהם ראש ממשלת צרפת לשעבר, מנואל ואלס – כולם הגיעו לביקורי הזדהות עם ישראל.

בפגישות ביקש יו"ר הכנסת אוחנה מאורחיו לסייע בהפעלת לחץ בין לאומי לשחרור החטופים.

עוד אמר: "הזוועות מלמדות אותנו שרק השמדת החמאס, ולא פחות מכך, תביא שקט לאזרחי ישראל. ההתקפה נגד ישראל היא למעשה מתקפה נגד העולם החופשי. זה רק פרומו למה שנראה בעולם, אם לא נכניע את הטרור. אנחנו נזדקק לתמיכה ולסולידריות שלכם לא רק כשטובחים בנו. אני מבטיח לכם שאף חייל ישראלי לא יכוון את הנשק שלו לעבר אזרחים כדי להרוג אזרחים. אף אחד. אבל את הטרור אנחנו נחסל. את החמאס אנחנו נחסל. את הג׳יהאד אנחנו נחסל. את כל מי שתמך בהם - נחסל".

יושבי-ראש ועדות החוץ של ליטא, לטביה ואסטוניה, זיגימנטס פאביליוניס, ריחרד קולס ומרקו מיכלסון (בהתאמה) הדגישו את זכותה של ישראל להגן על עצמה.

חברת האספה הלאומית של צרפת, קרולין יאדאן, אמרה ליושב ראש הכנסת: "אנחנו תומכים בישראל ולא נרפה. אין לנו ספק שישראל תנצח עבור עצמה, עבור העם היהודי ועבור העולם כולו".

חברי האספה הלאומית של צרפת נפגשו בכנסת גם עם קבוצת הידידות הבין פרלמנטרית ישראל-צרפת, חברי הכנסת יוסף טייב, קארין אלהרר, יצחק פינדרוס, שלי טל-מירון ודבי ביטון.

ח"כ ביטון, תושבת העיר שדרות, ריגשה את הנוכחים כשסיפרה על ההתמודדות האזרחית מול הטרור והמתקפות.

מלחמת חרבות ברזל אמיר אוחנה הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד