ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
הבעת סולידריות

קנצלר גרמניה אולף שולץ נחת בארץ לביקור הזדהות

שר החוץ אלי כהן קיבל היום את פניו של קנצלר גרמניה אולף שולץ שהגיע היום לארץ לביקור הזדהות. מדובר בביקור המשך של בכיר גרמני לאחד הגעתה של שרת החוץ אנלנה ברבוק לארץ בשבוע שעבר

קנצלר גרמניה אולף שולץ נחת בארץ לביקור הזדהות
שר החוץ אלי כהן עם קנצלר גרמניה צילום: שלומי אמסלם משרד החוץ

שר החוץ אלי כהן קיבל את פניו של קנצלר גרמניה שולץ שהגיע היום לביקור הזדהות וסולידריות עם העם בישראל. גרמניה, הביעה תמיכה בזכותה של ישראל מתחילת המלחמה. מדובר בהמשך ביקורים של בכירים מגרמניה לאחר ביקורה שבוע שעבר של שרת החוץ.

שר החוץ אלי כהן לקנצלר גרמניה: "גרמניה חזרה בעבר על מחויבותה לביטחון מדינת ישראל כמדינת העם היהודי. אני מודה לך על הביקור החשוב, שמוכיח כי גרמניה אכן עומדת לצד מדינת ישראל ותומכת במאבק על קיומנו ועל ביטחון אזרחינו".

שר החוץ אלי כהן: "ביקורו של קנצלר גרמניה בישראל בתקופת מלחמה הוא מסר חד משמעי לעולם, גרמניה עומדת לצד ישראל בזכותה להגן על אזרחיה במלחמתה נגד איום הטרור. גרמניה היא אחת מבנות בריתנו הגדולות והקרובות ביותר וגם שם מבינים שחמאס גרוע מדאעש ועל ישראל להכחיד את האיום הזה. אנו מלאי הערכה לקנצלר על הגעתו לישראל בשעה קשה זו. ביקורי ההזדהות הללו מחזקים את התמיכה הבינ"ל בישראל וחושפים את המבקרים לזוועות אותם ביצעו מחבלי החמאס".

 

גרמניה קנצלר גרמניה אלי כהן מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד