ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
נטמנו זה לצד זה

אלפים בהלוויית הורים ושלושת ילדיהם שנרצחו בכפר עזה

אלפים השתתפו בהלוויית לבנת, אביב וילדיהם שנרצחו בביתם בכפר עזה ונטמנו זה לצד זה. "כולנו מרכינים ראש ומחבקים אתכם ומתחייבים להמשיך להפיץ את אורה של רותם"

אלפים בהלוויית הורים ושלושת ילדיהם שנרצחו בכפר עזה
הלוויית הקדושים צילום: Michael Giladi/Flash90

חמשת בני משפחת קוץ ההורים לבנת ואביב, וילדיהם רותם (19), יונתן (16) ויפתח (14) הובאו היום (שלישי) למנוחת עולמים זה לצד זה בבית העלמין בגן יבנה. אלפי בני אדם הגיעו ללוות בדרכם האחרונה את בני המשפחה שנרצחו במיטה בביתם בכפר עזה, כך דווח אתר Ynet. החמישה נרצחו בשמחת תורה על ידי מחבלי חמאס שלא חסו על אנשים נשים וטף.

יהודה לוי, אביה של לבנת, קרא קדיש. זיו, אחיה של לבנת, ספד: "איך אפשר לקבור חמש נפשות טהורות? יפתח, איזה ילד חזק היית עם נפש כל כך עדינה ויפה. יונתן, אמרתי לך תמיד שעוד לא מאוחר להחליף קבוצה, עכשיו כבר מאוחר מדי. רותם, כל כך יפה ומוכשרת, תמיד הכניסה אור וצחוק לחדר. כמה היינו גאים בך כשסיימת קורס מ"כים. אביב, היית כמו אח, אבא למופת. היית שם גם בשבת הארורה הזאת, כשניסית לכסות ולהגן על היקרים לך".

חמשת הארונות של משפחת קוץ הי"ד: צילום פלאש 90

הוא הוסיף: "לבנת, רדפת אחרי חלומות, בלעת בשלוקים גדולים את החיים. איך היית גאה במשפחה שלך, כמה השקעת בהם, כל פעם חשבת איך לתת, איך לתרום. היית לוחמת למען המשפחה שלך, למען הצדק. יש לי עכשיו חמש ציפורים קטנות בלב ואנחנו נהיה חזקים ונדאג להמשיך מה שהתחלתם".

שרון, אחותו של אביב ספדה: "אביבי שלי, אהוב לבי. דאגת לי תמיד ושמרת עליי. היית אבא כל כך אוהב ומסור. לא התפלאו כשמצאו אותך מחבק אותם ומנסה לשמור עליהם, כי אהבת אותם כל כך. לבנתי שלנו אהובה, תודה שלימדת אותי איך להתעקש ולהעיז, איך לפרוץ גבולות. תודה על הלב הרחב".

אלוף-משנה שלומי קדם, מפקד בסיס ההדרכה של חיל הקשר והתקשוב ואחד ממפקדיה של רותם, ספד: "כמפקדת כיתת טירונות בבה"ד, רותם מילאה את תפקידה באחריות רבה ויכולת התמודדת בלתי מתפשרת עם כל אתגר ומשימה. רותם ומשפחתה נלקחו בטרם עת בטבח חסר רחמים, הם היו מאוחדים כל כך בחייהם ובמותם. כולנו מרכינים ראש ומחבקים אתכם ומתחייבים להמשיך להפיץ את אורה של רותם".

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד