ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
המכתב המלא

מיוחד לשעת מלחמה: הקמיעות של מרן הגר"ח קנייבסקי

הקמיע המקובל מדורות קודמים בחלוקה מיוחדת לתורמי 'קופת העיר' • מרן עמוד הישועות הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א: "כדאי שכל אחד יחזיק בביתו קמיע כזה" • "רשכבה"ג מרן הגאון רבי חיים קניבסקי זצוקלה"ה שהוא סגולה בדוקה ובדוק ומנוסה לשים בביתו לשמירה עליונה מכל צרה וצוקה" • המכתב המלא

מיוחד לשעת מלחמה: הקמיעות של מרן הגר"ח קנייבסקי
הגר"ח קנייבסקי צילום: קופת העיר

קולות הנפץ הנשמעים ברחבי ישראל מיישרים את העקמומיות שבלב, הדיווחים הקשים המגיעים מהדרום, לא פוסקים לרגע. עוד ועוד עדויות, עוד ועוד איומים.

לקבלת קמיע השמירה המיוחד הקליקו כאן>>>



כולנו מבינים שבזמנים כאלו, החשוב מכל הוא לשמור על רוגע ושלווה, לא להיתפס לפחדים וחרדות חלילה. אבל עדי לשמור על תעצומות נפש, יש צורך בחיזוקים נפשיים וגם פיזיים, על מנת שנוכל לעמוד באתגר ולהשתדל לשמור על שפיות ועל התנהלות נכונה, גם בתקופה הקשה העוברת על עם ישראל, לצד הכאב הנורא על האבידות הרבות שספגנו ושלמרבה הצער אנחנו ממשיכים לספוג.

בעקבות כך יוצא מרן עמוד הישועות, הגאון הצדיק רבי מרדכי שמואל אדלשטיין שליט"א, במכתב נדיר הפונה לציבור וממליץ על פעולה שתסייע להשקיט את הדאגה ולחזק את הביטחון והשלווה:
"ער"ח חשון תשפ"ד", כותב הגרמ"ש אדלשטיין במכתבו, "כידוע בני ישראל היום במצב של עת צרה ליעקב, וכל אחד מחפש כל מיני דרכים ואמצעים לשמירה עליונה, כמובן כל מה שעושים חיזוק זה מועיל, תורה מגנא ומצלא, שבת מגנא ומצלא, יש גם סגולות שמקובלנו מאבותינו - קמיע שכל אחד יכול להניח בביתו שזה סגולה לשמירה".

"ואחר שבקופת העיר מחלקים קמיע שהעיד עליו רשכבה"ג מרן הגאון רבי חיים קניבסקי זצוקלה"ה שהוא סגולה בדוקה ובדוק ומנוסה לשים בביתו לשמירה עליונה מכל צרה וצוקה, ואף ביקש שיביאו לו אחד לביתו, כדאי מאד שכל אחד ואחד יהיה לו בביתו את הקמיע הזה, שמרן זצ"ל העיד שיש בו את הכח הזה שמי שיחזיק בביתו ינצל מכל פגע, והקב"ה ירחם על עם ישראל שנזכה בקרוב לישועה גדולה במהרה בימינו אמן".

ב'קופת העיר' מדגישים שנותרה כמות מצומצמת עבור תורמי הקופה, מהקמיע המיוחד שקבע רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצוק"ל ולאחר שעיין בו באריכות בירך אותו והסביר שהוא 'קמיע שטוב שיהיה בביתו'.

הקמיע ייתנן במתנה לכל תורם שיקבל על עצמו להשתתף בתמיכה באביונים המצפים לעזרה ולסיוע, בתרומה חודשית של בסך 91 שקלים בלבד, למשך שלוש שנים.

לקבלת קמיע השמירה המיוחד הקליקו כאן>>>


קופת העיר הגר''ח קניבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!