ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
בעת ביקורו בסין

פוטין: "פיצוץ בית החולים בעזה - סימן לכך שצריך לסיים הסכסוך"

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין התייחס במהלך ביקורו בסין לפיצוץ שאירע אתמול בבית החולים בעזה, ואמר כי זו "קטסטרופה, שמסמנת כי יש לשים קץ לסכסוך"

פוטין: "פיצוץ בית החולים בעזה - סימן לכך שצריך לסיים הסכסוך"
תקיפות צה"ל בעזה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אינו מתבייש לבקר מדינות אחרות בעוד כוחותיו מבצעים זוועות באוקראינה ובעת ביקורו בסין התייחס לרקטה העזתית שנפלה בטעות בבית חולים בעזה והובילה למותם של מאות ואמר כי מדובר בטרגדיה שמדגישה את הצורך להביא לסיום הסכסוך בין ישראל לחמאס.

"זה אירוע נורא... אני באמת מקווה שזה יהיה אות לכך שהסכסוך הזה צריך להסתיים בהקדם האפשרי", אמר פוטין במסיבת עיתונאים שערך בשולי פסגה עם נשיא סין בבייג'ינג.

בתוך כך, שר החוץ הבריטי ג'יימס קלברלי התייחס אף הוא לפיצוץ בבית החולים בעזה, וכתב כי "יותר מדי קפצו למסקנות בנוגע לאובדן החיים הטראגי בבית החולים". לדבריו, "הבנה לא נכונה של האירוע יכולה לסכן חיים של בני אדם נוספים, חכו לעובדות - ודווחו עליהן בצורה ברורה ומדויקת".

אמש דיווחה לשכת ראש הממשלה כח ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. ראש הממשלה הבהיר כי ישראל הותקפה ע"י רוצחים שפלים ואכזריים, יצאה למלחמה כשהיא נחושה ומאוחדת, ולא תעצור עד שתשמיד את יכולותיו הצבאיות והשלטוניות של החמאס.

חמאס ולדימיר פוטין סין עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד