י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הפוך על הפוך

מומחי הנדל"ן: "אנשים לא מבינים את גודל השעה"

משבר בשוק הנדל"ן? ההשקעות בהאטה? זה הזמן שלכם לחשוב הפוך על הפוך ולנצל את ההזדמנויות הרבות שמזמן שוק הנדל"ן דווקא בתקופה הנוכחית  • הכירו את הקרקע האטרקטיבית ביותר לרכישה

מומחי הנדל"ן: "אנשים לא מבינים את גודל השעה"
אילוסטרציה צילום: David Cohen/Flash90

בתקופות מלחמה וחוסר ודאות כלכלית, רבים נוטים להקפיא השקעות ולאמץ גישה שמרנית. אולם מתברר כי דווקא בתקופות אלו מסתתרות הזדמנויות מצוינות בשוק הנדל"ן.

מומחים בשוק הנדל"ן מסבירים כי משקיע חכם, אשר עיניו בראשו, ידע לנצל את ההקפאה בשיווק נכסים ואת ירידת המחירים שבאה בעקבות המלחמה ולמנף עוד יותר את פוטנציאל הרווח הגלום בעסקת הנדל"ן. יתרה מכך, אחרי סיומה של תקופת המשבר, צפויה התעוררות גדולה והתאוששות בשוק הנדל"ן וערכם של נכסים שנרכשו בתקופה זו, עשויים לעלות באופן משמעותי. 

כך למשל רכישת קרקע להשקעה, עשויה להניב רווחים נאים ביותר. 

אחת מעסקאות הנדל"ן הלוהטות והמשתלמות בשנים האחרונות שנבחרה גם על ידי יוצאי מערכת הביטחון, אנשי הייטק וכן על ידי עשרות רוכשים מהתעשייה האווירית, הינה רכישת קרקע בפרויקט שעתיד לשנות את פני פתח תקווה - אינפיניטי על הפארק. הקרקע, אשר גם בימי שגרה מהווה הזמנות יוצאת דופן עבור משקיעים חכמים, צפויה להניב רווחים עצומים, במסלול בטוח ויציב עד להליך ההפשרה והכפלת השווי שלה פי כמה וכמה מערכה הנוכחי.

הפרויקט המיוחד יכלול בין היתר פארק עירוני, בו צפוי גם שטח לנופש וטיולים, בריכות מים טבעיים, שילוב נחל ירקון ונחל שילה שיעברו בתוכו ומתחמי לינה לתיירים. כמו כן יוקמו גן לאומי ומגרשי ספורט ועל כ-640 דונם ייבנה אזור תעסוקה בעל תצפית מדהימה על הנוף הירוק שמסביב. כאשר אינפינטי על הפארק תהווה המקום אשר יאכלס את מתחם המשרדים של האזור. 

לחצו כאן ונצלו את ההזדמנות לרכישת קרקע אטרקטיבית>>>

"רכישת קרקע כוללת שני רכיבי מינוף כספי - גם מינוף מעצם הליך ההפשרה וגם עליית ערך נדל"נית, אשר יחדיו מייצרים תשואה נאה ביותר", מציינת רות אלדד, מנכ"לית חברת הנדל"ן Lighter life. "הקרקעות המוצעות על ידינו לשיווק כיום, הן קרקעות שנמצאות שלב אחד לפני האישור הסופי. כלומר - שלב אחרון לפני המינוף הגדול".

"אם תקופת הקורונה לימדה אותנו משהו, זה שהבהלה סופה להתפוגג ורק מי שפעל וניצל את ההזדמנות בזמן שהיה נדמה כי השוק חטף מכה קשה, יצא כשידו על העליונה בסופו של המשבר. כמו כן יש להוסיף כי בתקופות משבר, בנקים ומוסדות פיננסיים מציעים תנאי מימון אטרקטיביים על מנת לעודד פעילות בשוק".

היקף ההשקעה בפרויקט הדגל של פתח תקווה, מוערך במאות מיליוני שקלים והוא נמצא במוקד האינטרס לקידום מבחינתה של העירייה, אשר החליטה לממן את ההשקעה בפארק באמצעות הכנסות מהיטלי ההשבחה שיתקבלו ממנו בעתיד.

הקרקע עליה עתיד להיבנות פרויקט 'אינפיניטי על הפארק' עברה כבר את "מדורי הגיהנום" המקובלים במיזמים כעין אלו. המיזם קיבל את אישור תוכנית המתאר בוועדה המקומית והמחוזית, ואילו תוכנית מפורטת אושרה בוועדה המקומית והומלצה להפקדה בוועדה המחוזית. הקרקעות המוצעות לשיווק כיום, הן רק אלה שעברו את האישורים הנדרשים והן נמצאות שלב אחד לפני האישור הסופי. מאחר והתוכניות הסטטוטוריות מתקדמות ונמצאות שלב אחד לפני אישור, ניתן לקבוע כי מדובר בעסקה בטוחה ופשוטה.

לחברת lighter life גב חזק במיוחד בענף הנדל"ן, בדמות חברת היזמות הוותיקה 'קונטמפו', האחראית על מיזמי יוקרה באזורים המבוקשים והאסטרטגיים בישראל ובונה בימים אלו אלפי יחידות דיור במרכזי הערים המובילות בגוש דן.

אז זה הזמן שלכם להתעורר ולנצל את ההזדמנות העסקית הנדירה, למרות המצב ובגלל המצב.

נדל"ן פתח תקווה קרקעות מלחמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!