כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
התייחסות ראשונה מהקהילה בטהראן

יהודי איראן מגנים את ישראל: חלק מהם רוצים "לנקום בציונים"

חכם חמאמי מראשי הקהילה היהודית באיראן, גינה את המעשים "האנטי-אנושיים והמדיניות של המשטר הציוני בישראל". הגינוי הגיע על רקע פיצוץ בית חולים בעזה, פיצוץ שהביא למותם של לפחות 500 בני אדם. ישראל הוכיחה כי הפיצוץ אירע מטיל כושל ששיגרו מחבלים מעזה

יהודי איראן מגנים את ישראל: חלק מהם רוצים "לנקום בציונים"
הפגישה בטהראן עם בכיר המשטר צילום: סוכנות הידיעות אירנא

חכם יונס חמאמי לאלה זאר, מראשי הקהילה היהודית באיראן, נפגש עם בכיר במשטר האיראני, וטען כי "אין לקשור את הפשעים שביצע המשטר הישראלי ליהודים ולדת".

הוא אמר את הדברים בפגישה עם סקינה סאדאת פאד, בכיר בממשל האיראני המשמש עוזרו של הנשיא אברהים ראיסי בנושאי זכויות אדם וחירויות חברתיות.

במהלך הפגישה הביע חכם חמאמי תקווה שניתן להחזיר את השקט לרצועת עזה שבה "אנשים סובלים מהפצצות והפגזות ישראליות בלתי פוסקות".

חבר הפרלמנט היהודי באיראן, היה בוטה יותר. הומיון שמח רוקח במקצועו, אמר כי "היהודים באיראן ממתינים לנקמה קשה נגד המשטר הישראלי על הפצצת בית החולים בעזה", שבה נהרגו לטענת הפלסטינים לפחות 500 בני אדם.

התקשורת האיראנית ממשיכה לפרסם כי בית החולים נפגע מטיל ישראל, אך צה''ל הוכיח כי טיל כושל ששיגרו פעילי ג'יהאד איסלאמי הביא להרג ההמוני.

"הקהילה היהודית האיראנית מגנה את ההרג האכזרי של המשטר הציוני הגזלן שהורג ילדים בעזה, ואת הטבח של תינוקות חסרי הגנה המדוכאים, ילדים, נשים וגברים בעיר", אמר שמח. הוא תיאר את התקיפה בבית החולים בעזה, כ"מעשה האכזרי והבלתי אנושי ביותר שבוצע אי פעם על ידי המשטר הישראלי המזויף".

חמאס עזה איראן מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד