כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
צידדו בטבח הישראלים

משרד עורכי דין יוקרתי ביטל הצעות עבודה לסטודנטים תומכי חמאס

משרד עורכי דין יוקרתי ביטל הצעות עבודה לסטודנטים שתמכו בחמאס, בקולומביה והרווארד בארה"ב. המועסקים הפוטנציאליים היו מנהיגים של קבוצות סטודנטים שפרסמו הצהרות בגנות ישראל. לטענת חלק מהסטודנטים הם לא אישרו את המכתבים

משרד עורכי דין יוקרתי ביטל הצעות עבודה לסטודנטים תומכי חמאס
מחבלי חמאס צילום: Atia Mohammed/Flash90

דייוויס פולק, אחד ממשרדי עורכי הדין היוקרתיים בארה"ב, ביטל לאחרונה הצעות עבודה שהוגשו לשלושה סטודנטים, השלושה הובילו ארגונים בהרווארד וקולומביה שיפרסמו הצהרות המאשימות את ישראל במתקפה של חמאס ב-7 באוקטובר.

ביום שלישי האחרון הודיע ​​המשרד כי הוא שוקל מחדש את ההחלטה עבור שניים משלושת הסטודנטים, לטענתם המכתבים שנחתמו בשמם לא קיבלו את אישורם. כך דיווח ה'ניו יורק טיימס'.

"הדעות שהובעו בחלק מההצהרות שעליהן חתמו ארגוני סטודנטים של בתי ספר למשפטים בימים האחרונים מנוגדות ישירות למערכת הערכים של המשרד שלנו", מסר המשרד דייוויס פולק בהצהרה. כדי להבטיח ש"אנו ממשיכים לשמור על סביבת עבודה תומכת ומכילה", הוסיף המשרד, "מנהיגי הסטודנטים האחראים לחתום על הצהרות אלה אינם מוזמנים עוד למשרדנו".

היו"ר והשותף המנהל של דייוויס פולק, ניל בר, אמר כי החברה לא רוצה שעובדים שתמכו בזוועות חמאס יעבדו עבורם.

בשבוע האחרון, מספר רב של סטודנטים למשפטים שדיוויס פולק הבטיח לתת להם תעסוק מקולומביה, הרווארד ובתי ספר אחרים, אמרו שהם לא מסכימים עם הצהרות שפרסמו ארגונים שהם חלק מהם שהאשימו את ישראל ברציחות ב-7 באוקטובר, כך אמרה דוברת דייויס פולק, קייטי מוס.

רבים מהסטודנטים אמרו גם שהם פרשו מקבוצות אלו או מקבוצות דומות לאחר שקבוצות הסטודנטים של הרווארד וקולומביה פרסמו את הצהרותיהם, הוסיפה גב' מוס.

מטעם המשרד של דייוויס פולק נמסר, כי הם בקשר עם חלק הסטודנטים שנאבקים בפיטורים שלהם, אך לעת עתה לא התקבלה החלטה אם לשנות את ההחלטה.

חמאס ארצות הברית עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד