ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
בארה"ב מודאגים מאיומים נגד יהודים

אל-קאעידה וניאו-נאצים אמריקאים קוראים לבצע התקפות נגד יהודים

קיצונים ניאו-נאצים ופרו-חמאס מציפים את הרשתות החברתיות בקריאות לאלימות. גורמי אכיפת החוק מודאגים מהתקפות על יהודים בארה"ב, על רקע האירועים בישראל ובעזה

אל-קאעידה וניאו-נאצים אמריקאים קוראים לבצע התקפות נגד יהודים
אילוסטרציה צילום: unsplash

קיצונים פרו-חמאס מציפים את פלטפורמות המדיה החברתית בקריאות להתקפות על קהילות יהודיות ויעדים אחרים בארה"ב ובאירופה, מה שגורם לרשויות אכיפת החוק בארה"ב להגביר את ההגנה על היהודים על רקע חששות עמוקים לגבי אלימות אפשרית, כך אמרו גורמים אמריקאים לרשת NBC.

הפיצוץ ביום שלישי בבית חולים בעזה מאיים להפוך לסכנה, לדבריהם, פוסטים בפלטפורמות שונות מתארות זוועות ישראליות באמצעות פצצות מתוצרת ארה"ב, למרות הערכה של סוכנויות הביון האמריקאיות שהפיצוץ נבע מטיל שנורה על ידי מחבלים בעזה.

קבוצות הקשורות לאל-קאעידה ולניאו-נאצים אמריקאים רוצות לנצל את המלחמה המתמשכת כדי לעודד התקפות נגד יהודים.

"אתם חייבים לתקוף אותם בבתיהם, בחנויות, בעמדות ובמקומות השעשועים שלהם. לקרוע את גופותיהם, לתת לדמם לזרום ולנקום עבור השהידים", נכתב באחד הפוסטים של אל-קאעידה שהגיע למודיעין של משטרת ניו יורק שמחזיקה רשת מודיעין עולמית מאז הפיגועים ב-11 בספטמבר 2001.

סניף אל-קאעידה המכונה AQIS, קרא להתקפות על אמריקאים, אזרחים בריטים וצרפתים, אל-קאעידה פרסם גם ליזום התקפות באמצעות משתיקי קול, חומרי נפץ וסכינים.

גורם רשמי לביטחון המולדת אמר לרשת NBC כי הם עוקבים אחר "סביבת איומים מוגברת" בארה"ב ומודאגים מהתקפות על יהודים-אמריקאים.

 

ארצות הברית אנטישמיות נאצים חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד