כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"מה בעצם הטענה?"

ינון מגל במתקפה: "אומרים שאני אשם והדם על ידי"

איש התקשורת ינון מגל הינו אחד המותקפים והמושמצים ביותר בימים אלה בעקבות הטבח שביצע חמאס ביישובי עוטף עזה. בשמאל יש מי שמרחיקים לכת ומאשימים אותו כי "הדם על ידיו", לא פחות. הלילה הוא יוצא במתקפת נגד

ינון מגל במתקפה: "אומרים שאני אשם והדם על ידי"
ינון מגל בערוץ 14 צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

יש מאנשי השמאל, לא רק באולפנים, אלא גם ברשתות החברתיות, שלא ממתינים למסקנות שאחרי המלחמה וכבר שולפים ציפורניים ומשחיזים סכינים, מפזרים האשמות על ימין ועל השמאל, בעיקר כלפי ממשלת הימין והעומד בראשה בנימין נתניהו. איש התקשורת ינון מגל, פרסם הלילה פוסט בטוויטר, בו תהה על מה ולמה. 

"אני רואה פה מדי פעם תגובות כלפי, שאני אשם והדם על ידי, והייתי מעוניין לשאול: במה בדיוק אנחנו אשמים?", תהה מגל.

"אנחנו, שהזהרנו מאוסלו, מההתנתקות, מהיציאה מהרצועה, מהפלשתינים, מהחמאס, שצעקנו שאי אפשר לתת להם שטח כי הם ינצלו אותו לטרור, שהם רק רוצים לרצוח אותנו. אנחנו שהזהרנו מהמחאה שמחלישה את המדינה, מהסרבנות, מהפגיעה בצה"ל, בכלכלה, בדמוקרטיה...".

הוא המשיך ותקף: "עכשיו, אני מבין שעל זה אפשר להתווכח, מי אשם בקונפליקט הפנים ישראלי. מי אשם בדרדור המצב החברתי, מי שהוביל את הרפורמה או מי שהתנגד לה... והוויכוח בעניין הזה כנראה יישאר. אבל בכל מה שקשור לסכסוך עם הערבים, לא ברור מי צדק? אז אשמח בבקשה להבין, במה אנחנו אשמים? מה בעצם הטענה??".

רוב התגובות מצד תומכי השמאל היו מכוערות, בוטות ולא ענייניות, לכן בחרנו להישאר עם השאלות והתהיות.

ינון מגל מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד