ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
תמונות מחרידות

הנשיא תקף את ה-BBC האנטישמים תומכי טרור: "ראיתי ראשים כרותים, תמונות מחרידות"

נשיא המדינה יצחק הרצוג בראיון ל'דיילי מייל' תוקף את ה-BBC שלא מוכן לקרוא לחמאס ארגון טרור. "העובדה שהערוץ לא מכיר בחמאס כארגון טרור מחייבת מאבק משפטי ומאבק ציבורי מוחלט. זה לא ייאמן"

הנשיא תקף את ה-BBC האנטישמים תומכי טרור: "ראיתי ראשים כרותים, תמונות מחרידות"
מתנדבי זק"א מפנים את הגופות צילום: דוברות זק"א

נשיא המדינה יצחק הרצוג בראיון לעיתון הבריטי הנפוץ ה'דיילי מייל' תוקף את תאגיד השידור הבריטי ה-BBC שלא מוכן לקרוא לחמאס ארגון טרור. "בעיניי אופן הדיווח של ה-BBC הוא מזעזע. העובדה שהערוץ לא מכיר בחמאס כארגון טרור מחייבת מאבק משפטי ומאבק ציבורי מוחלט. זה לא ייאמן"

"איזה עוד סוג של עינויים הם רוצים לפני שהם יחליטו שזה ארגון טרור? ראיתי ראשים כרותים, ראיתי תמונות מחרידות, ילדים ירויים וסיפורים כואבים של משפחות שלמות שנמחקו מעל פני האדמה. מה עוד הם צריכים כדי שיודו שיש לנו עסק עם ארגון הטרור הגרוע בעולם?".


הרצוג תקף את ה-BBC ותיאר את מעשי מחבלי חמאס - דאעש "רוצחי תינוקות", הוא אמר: "אני מרגיש שהדיווח של ה-BBC הוא זוועה".

התערבותו של הרצוג בראיון ראשון לכלי תקשורת בבריטניה מאז הזוועות של חמאס ב-7 באוקטובר - הגיעה ביום קשה עבור ה-BBC, שכן התאגיד האנטישמי ותומך הטרור נאלץ להגן על הסיקור שלו.

הרצוג אמר: "ראיתי את החוברת שקיבל כל אחד מאותם מחבלים. כל אחד קיבל הוראה להיכנס לישוב ולרצוח חפים מפשע, ראיתי ראשים שנכרתו, ראיתי תמונות מחרידות, ילדים נורו וסיפורים מדהימים וכואבים של משפחות שלמות שנמחקו מעל פני האדמה. מה עוד הם צריכים כדי שיודו שיש לנו עסק עם ארגון הטרור הגרוע בעולם?".

הרצוג אמר שמספר ההרוגים בישראל ב-7 באוקטובר היה גרוע פי שבעה מהפיגועים ב-11 בספטמבר, בהתחשב שאוכלוסיית ארה"ב גדולה בהרבה. הוא אמר: "זה קרב על הציוויליזציה, קרב על האנושות, ואנחנו בחזית שלו, ואנחנו מגנים על כל העולם".

הרצוג, בן 63, שאביו חיים הרצוג היה גם נשיא, אמר: "אנחנו לא יכולים להמשיך לחיות עם המדינה האסלאמית בגבולותינו, אנחנו פשוט לא יכולים. אנחנו צריכים לעקור את תשתית הטרור הזו ולהוציא את ההמון הזה החוצה".

יותר מ-1,400 ישראלים נטבחו ומעל 200 בני אדם נחטפו על ידי מחבלי חמאס שפרצו מעזה והשתוללו בישובים הקרובים לגבול. כוחות ההצלה מצאו תינוקות ערופי ראש וילדים וקשישים בני 90 שנורו למוות בין הקורבנות חסרי האונים.

 

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל יצחק הרצוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד