כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
עשור להסתלקותו

הראשון לציון פרץ בבכי: "מרן עם ישראל בסכנה"

הראשון לציון מסר שיעור כללי בישיבת מרן ופרץ בבכי: "אנחנו אומרים למרן עם ישראל בסכנה, לא תשקוט ולא תנוח עד שניוושע". ולאן הלך מרן זצ"ל להתפלל במלחמת לבנון השניה. צפו 

הראשון לציון פרץ בבכי: "מרן עם ישראל בסכנה"
עצרת זיכרון בישיבת מרן צילום: באדיבות המצלם

אמש נערכה הילולת מרן הגר"ע יוסף והכנסת ספר תורה להיכל בית המדרש ישיבת מרן שבסמיכות לציונו בירושלים במלאות עשור להסתלקותו.

בעצרת נשאו דברים גדולי ישראל ובראשם הראשון לציון הגרש"מ עמאר רבה של ירושלים שמסר שיעור כללי לאברכים בדרכי הפסיקה ודרכו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל.

בעיצומו של השיעור סיפר הראשון לציון: "ביום הזה הייתי בבוקר בציון של מרן להתפלל שהקב"ה יושיע אותנו, אני זוכר במלחמת לבנון השנייה אמרו לי שמרן הלך לקבר של החיד"א, נסעתי לשם מהר אבל כשהגעתי הוא כבר היה ביציאה. התלוותי איליו ואז הוא אומר לי, "אמרתי לו כולי יומא במתניתא דמר קא מתנינן ואיך..". לא הבנתי על מי הוא אומר אמרתי לו והתביישתי לשאול עד שהבנתי", מספר הראשון לציון, "הוא אמר לחיד"א, כולי יומא במתניתא דמר קא מתנינן, לא היה בקיא גדול בספרי החיד"א כמו מרן, אז מה אמר לו, בחורי ישראל בסכנה ואתה תשב בשקט.

הראשון לציון פרץ בבכי ואמר: "אף על פי שאנחנו לא ראויים, אבל בזכות הרבים אומרים למרן, בחורי ישראל בסכנה, עם ישראל בסכנה, בודאי לא ישקוט ולא ינוח עד שהקדוש ברוך הוא יקבל את התפילות של כל עם ישראל וירחם עלינו ויגאלנו ויגלה האור הגדול של משיח צדקנו במהרה".

בעצרת נשאו דברים האדמו"ר רבי אבנר עפג'ין שחיזק את בני התורה בשעות אלו והגאון רבי אהרון בוטבול שנשא שיעור תורני לעמלי התורה.

מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד