כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מתעלם מהשאלות

העיתונאי תוקף: "בנט מסתובב בימים אלה כ'מומחה למלחמה"'

"מה האחריות שלו כשר ביטחון וראש הממשלה למעלה משנה + חברות של שנים בקבינט? מדוע איפשר את שגשוג עזה והכנסת כ- 20,000 פועלים והעברת כספים לחמאס?". מיכאל שמש על נפתלי בנט שהפך חביב האולפנים בימי הלחימה

העיתונאי תוקף: "בנט מסתובב בימים אלה כ'מומחה למלחמה"'
נפתלי בנט/מיכאל שמש צילום: אבשלום ששוני/תומר נויברג, פלאש 90

הכתב הפוליטי מיכאל שמש מ'כאן חדשות' מפרסם פוסט נוקב שבו הוא מבקר את ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט שבימים אלה זוכה לחיבוק חם בתקשורת ומרבה להתראיין, כאשר יתכן ולו עצמו יש לא מעט אחריות למחדל חדירת מאות מחבלי חמאס לשטח ישראל.

שמש כותב: "בנט מסתובב בימים אלה כ'מומחה למלחמה' באולפנים מחלק עצות ומציע את עצמו לכל תפקיד אפשרי במערכת. אבל מסרב בתוקף להשיב למספר שאלות 1. מה האחריות שלו כשר ביטחון וראש הממשלה למעלה משנה + חברות של שנים בקבינט? 2. מדוע איפשר את שגשוג עזה והכנסת כ- 20,000 פועלים והעברת כספים לחמאס?".

"3. בנט יכול להגיד ביושר. טעיתי, נפלתי לקונספציה כמו אחרים. אבל במקום זה הוא מתכחש וטוען הערב בהיתממות מופלאה "לא אמרתי שחמאס מורתע" 4. בנט מציע את עצמו כפרויקטור לנשקים. בראיון ל'כאן חדשות' התחמק מהשאלה מדוע בתקופתו כשר ביטחון הרבש״צים שבתו וטענו שהוא מתעלם מהם".

מיכאל שמש מסיים את דברי הביקורת, "מבאס שעד שמי שהיה מנהיג בישראל מתייצב מול מצלמות ועונה לשאלות, הוא מעדיף להתחמק מכל שאלה שנוגעת לאחריות שלו ולתפקיד ולו הקטן ביותר שלו בתוך המערכת. וזה ממי שהתגאה והפך את ״השנה השקטה ביותר בעוטף עזה״ לשמו השני".

מיכאל שמש נפתלי בנט מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד