ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
ניסים גלויים בקיבוץ בארי

מצמרר: קיבל על עצמו שבת וניצל עם כל משפחתו מהתופת

סיפור מצמרר: משפחה מקיבוץ בארי קיבלה על עצמה לשמור שבת באם יצליחו להינצל מהתופת, הם הצליחו להימלט מבלי שהמחבלים הבחינו בהם, "המחבלים הציתו את הבית, קפצנו דרך החלון עם הילדים" • האזינו

מצמרר: קיבל על עצמו שבת וניצל עם כל משפחתו מהתופת
הפרעות בקיבוץ בארי צילום: יניב נדב, פלאש 90

סיפור מצמרר שפורסם בקו הישועות ע"י אישה ששמעה את הסיפור מבני המשפחה, היא מתארת את נס ההצלה של משפחה בת ארבעה נפשות בקיבוץ בארי אשר הצליחו להיחלץ מהמקום ללא פגע, ביתם נשרף כליל.

נס ההצלה בקיבוץ בארי כפי שפורסם בקו הישועות

משפחה מקיבוץ בארי בת ארבעה נפשות, הורים ותאומים בני 3, התעוררו לשמע האזעקות בבוקר יום השבת בשמחת תורה ונכנסו מיד לממ"ד, כאשר לאחר מספר דקות הם שמעו את המחבלים כשהם נכנסים לביתם והחלו לנסות לפתוח את דלת הממ"ד.

האב שאחז כל העת את ידית הדלת חש כי כוחותיו אוזלים כאשר הגיעו המחבלים עם פטיש והכו על הידית, מה שגרם לה להישבר. לאחר דקות הם החלו לחוש כי עשן נכנס תחת דלת הממ"ד והבינו כי המחבלים הציתו את ביתם.

האב שהבין כי סופם קרב, רצה לצאת מהחדר ולהסגיר עצמו למחבלים, אך הידית שנשברה לא נתנה לו את האפשרות לפתוח אותה. הוא אמר שאם יצאו בשלום הוא מבטיח לשמור שבת.

הם החליטו לפתוח את החלון ולקפוץ החוצה, והיו בטוחים כי המחבלים ימתינו להם שם, אך באופן פלאי המחבלים לא הבחינו בהם.

הם הסתתרו בשדה הסמוך לביתם והבחינו בדלי מים שהוכן כביכול במיוחד עבורם, הם הרטיבו את בגדי הילדים ונתנו להם לנשום דרכם בכדי שלא ישתעלו וישמיעו רעש.

האם סיפרה כי איננה מבינה כיצד הבת שתמיד אין אפשרות לעצור את הבכי שלה, לא בכתה ולא השמיעה ציוץ.

לאחר שלוש שעות שהתחבאו הם החליטו להתרחק מהמקום כמה שאפשר, הם גילו מקום ובו מספר עצים שסייעו להם להתחבא מאחוריהם, שם שהו במשך 13 שעות עד ששמעו קולות המתקרבים לכיוונם והיו בטוחים כי כאן יהיה סופם, אך אז שמעו כי הם מדברים בעברית והבינו כי מדובר בחיילים שלנו שסייעו להם.

האב סיפר כי בתוך כל התופת הוא חש שהם נמצאים בתוך ידיו של הקב"ה ואמר שלאחר הנס הגלוי הזה הוא חוזר בתשובה.

הם הצליחו לברוח מהמקום בסיוע של כוחות צה"ל והגיעו לבני משפחתם.

בארי מלחמה מלחמת חרבות ברזל הצלה קו הישועות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד