כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
בנוסף לפנסיה

זה גובה השכר של האחראי לשחרור החטופים

יוסי שלי, מנכ"ל משרד ראש הממשלה דורש במכתב לנציב שירות המדינה להשוות את גובה שכרו של האחראי לשחרור החטופים תא"ל גל הירש לזה של מנכ"ל משרד ממשלתי - 41 אלף שקלים בחודש 

זה גובה השכר של האחראי לשחרור החטופים
גל הירש צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

מנכ"ל משרד ראש הממשלה, יוסי שלי, דורש מנציב שירות המדינה  פרופ' דניאל הרשקוביץ, 41 אלף שקלים לחודש כשכר לממונה על שחרור החטופים תא"ל במיל' גל הירש. 

מדובר בשכר של מנכ"ל משרד ממשלתי, זאת במקביל ל-35 אלף שקלים שהירש מקבל כבר כמה שנים כתקציב פנסיה בהתאם לדרגתו - תת אלוף.

יוסי שלי כותב במכתבו לפרופ' הרשקוביץ': "במסגרת תפקידו אחראי הממונה להוביל את כלל התהליכים הנוגעים לאיתורם וחשבתם של החטופים והנעדרים, ניהול מאגרי מידע, ניהול הקשר עם המשפחות תוך ניהול ומשא ומתן עם הגורמים הרלוונטיים. מיותר לציין כי מדובר במשימה לאומית וממלכתית בעלת ערך מוסרי והשפעה ישירה על משפחות רבות בישראל".

עוד הוא כותב "האחריות העצומה, המימדים וסדרי הגודל הקיימים כיום של כ-130 נעדרים ושבויים (כבר עלה למעל 200), מחייבים איוש התפקיד בבעל ניסיון רב בניהול מערכות ביטחון ובהובלת תהליכים מורכבים וניהול משא ומתן ובעל ידע במערכות בטחוניות וגדולות. משכך מדובר במשרה אשר מחייבת שהעומד בראשונה ידורג בדרג מוקבל מנכ"ל וזאת בשל חשיבות המשימה הלאומית וסדרי הגודל הקיימים". כך מנכ"ל משרד ראש הממשלה.

בכלי התקשורת וברשתות החברתיות נשמעת ביקורת חריפה נוכח הדרישה.

חטופים גל הירש מלחמת חרבות ברזל פנסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד