ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
שם שם בפרטות

מרן הגר"ש גלאי בברכה לרגל המצב: "תהיה להם שמחה בביתם בקרוב"

59 יתומים ויתומות הזקוקים לסיוע כספי אינטנסיבי מתחתנים בימים אלו • מרן הגר"ש גלאי נחרד לשמע הנתונים, והחליט להתגייס לעזרתם • מרן מבקש מהציבור לתרום עשרה שקלים לכל יתום, ומצהיר: אתפלל על התורמים בערב ראש חודש ואזכיר שם שם בפרטות • "הקב"ה ישלח להם שמחה בביתם בקרוב"

מרן הגר"ש גלאי בברכה לרגל המצב: "תהיה להם שמחה בביתם בקרוב"
הגר"ש גלאי צילום: קופת העיר

מרן הגר"ש גלאי קיבל בימים האחרונים מידע עדכני מראשי 'קופת העיר', לפיו בחודש מרחשוון מתחתנים ברחבי הארץ 59 יתומים ויתומות, שהגישו בקשה לקבל תמיכה כספית, ואף נבדקו על ידי ראשי קופת העיר ונמצאו זכאים לקבל תמיכה, אלא שאין תקציב מספק לשם כך, ויש צורך בעזרת הציבור כדי לעמוד ביעדים.

לתרומה ל-59 היתומים הקליקו כאן>>>

בעקבות כך החליט מרן לקבל על עצמו את האחריות לקרן ולגייס את הסכומים הנדרשים, כשהוא פונה לעזרת הציבור.

"כולם יודעים את המצב בארץ ישראל שממש כואב הלב, במיוחד היתומים והיתומות ללא משען ומשענה", אומר מרן שליט"א ומבהיר, "יתומים ויתומות שמתחתנים החודש – מרחשוון".
"בעזר ה' יתברך, אני מברך קודם כל את כל התומכים והמסייעים למצווה הגדולה הזאת יתומים ויתומות ש'קופת העיר' זוכה להאיר את עיניהם.

לתרומה ל59 היתומים הקליקו כאן

"אין לנו מושג איזו שמחה זה גורם בשמים.

"הקב"ה אבא של כולנו אבל במיוחד אבי יתומים, הוא מבטיח - דבר שאנחנו לא יכולים לעשות - אם אתה משמח את שלי אני משח את שלך.

"על כן התורמים לקופת העיר, יזכו בעזר ה' לשמחות בקרוב, כל אחד הקב"ה ישלח להם שמחה בביתם בעזרת ה' בקרוב ממש, מידה כנגד מידה.

"אנחנו נשתדל בעזר ה', להתפלל בערב ראש חודש על התורמים, גם נשתדל להזכיר אחר כך כל שם בפרטות. הקב"ה יעזור שיהיה להם סייעתא דשמיא וכל מילי דמיטב".

ב'קופת העיר' מציינים כי בקרן נכללים מקרים רבים של עוני מחפיר, יתמות נוראה, ותקווה גדולה לחיים חדשים אחרי החתונה בסייעתא דשמיא.

"מדובר במגוון רחב של מקרים, לכל יתום יש את הסיפור שלו. כל אחד ואחד מהמקרים הנכללים ברשימה נבדק לאורך ולרוחב ונמצא כמקרה שמצריך גיוס תרומות נרחב, כדי לאפשר לחתן ולכלה לממן את ההוצאות המינימליות והבסיסיות ביותר של החתונה, ולכן אנו קוראים לציבור להירתם ולסייע, חייבים לעזור להם, ואם הציבור לא יירתם לא תהיה לנו דרך להגיש להם את העזרה הנדרשת".

לתרומה ל-59 היתומים הקליקו כאן>>>

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!