כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

כחלק מהמאמץ להקל על בתי החולים: 'טרם' ומדיקל NOW פותחים סניף לרפואה דחופה בהרצליה

בשל הטיפול המסור בפצועי המלחמה, 'טרם' והרצליה מדיקל סנטר יפתחו מוקד לרפואה דחופה • הסניף נפתח בשיתוף עם עיריית הרצליה • במוקד המשותף יהיו רופאים מומחים, פרמדיקים וצוותי סיעוד • מנכ"ל טרם: "נוכל ליצור סינרגיה ולתפקד כחדר מיון מלא, ובכך נקל על בתי החולים במרכז"

כחלק מהמאמץ להקל על בתי החולים: 'טרם' ומדיקל NOW פותחים סניף לרפואה דחופה בהרצליה
טרם צילום: יח"צ

מאז פרוץ המלחמה, בתי החולים כורעים תחת העומס, בשל הטיפול המסור בפצועים. מצב זה תופס את עיקר תשומת הלב הרפואית והציבורית. כחלק מהמאמץ הציבורי להקל על העומסים, רשת מיוני 'טרם',  מדיקל NOW מבית הרצליה מדיקל סנטר בשיתוף עם עיריית הרצליה, פותחים מוקד לרפואה דחופה.

מטרת המוקד היא להעניק שירותי רפואה מקיפים במקום אחד, לכלל אזרחי וחיילי ישראל, ללא תשלום.

נתן אפלבאום, מנכ"ל רשת 'טרם' אומר כי "במוקד המשותף, יוצבו צוותי רפואה לרבות רופאים מומחים ברפואה דחופה, פרמדיקים וצוותי סיעוד והודות לתשתיות הנוספות נוכל להעניק שירותי רפואה מקיפים".

הוא הוסיף ואמר "אנחנו מאמינים שחלילה אם נדרש נוכל לצור סינרגיה ולתפקד כחדר מיון מלא, ובכך נקל על בתי החולים במרכז".

דני אנגל, מנכ"ל הרצליה מדיקל סנטר: "הרצליה מדיקל סנטר כחלק ממערך הבריאות בישראל פועלת לפתיחת מוקד לרפואה דחופה על מנת להקל על המטופלים וביה"ח הציבוריים, המוקד יופעל ככול הנדרש ובהתאם למצב".

סניף זה מצטרף ל 24 מיוני 'טרם'. אל מיוני 'טרם' ברחבי הארץ מגיעים חברי קופות החולים הנזקקים לטיפולים דחופים שמבקשים לקבל טיפול מקצועי ואיכותי וללא זמני המתנה ארוכים המאפיינים את חדרי המיון בבתי החולים. ל'טרם' הסדרים עם כל קופות החולים כאשר מהלקוח נדרשת השתתפות עצמית נמוכה משמעותית מאגרת חדר מיון.

במיון 'טרם' ניתנים שירותים מגוונים בידי בכירי אנשי המקצוע הרפואיים כאשר במיון מעטפת רחבה של שירותי מעבדה, רנטגן והדמיה, לצד טיפולים מגוונים בכל תחומי הרפואה הניתנים בידי רופאים בכירים. על פי נתוני 'טרם' חוסכים רוב רובם של המטופלים עם הגעתם ל'טרם' את ההגעה לחדרי המיון הסואנים ובכך משלימים את הטיפול המקצועי במסגרת מיון 'טרם' בתוך כשעה.

את 'טרם' על כל 24 סניפיו ברחבי הארץ פוקדים בכל שנה כמיליון איש שמטופלים על ידי הצוות הרפואי במקצועיות עם מיטב הציוד הרפואי.

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד