י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
משוועים לישועה

ביום הילולת רחל אמנו: מעמד לביטול הגזרות

מצפון ומדרום שולחים טילים להרוג אותנו, כ-210 חטופים בלוע הארי ואלפי חיילים מתכוננים להיכנס לעזה – עם ישראל משווע לישועה, ואמא רחל צועקת איתנו • מעמד לביטול הגזרות ייערך ביום ההילולא בקבר רחל אמנו ע"י מרן הגאון רבי מרדכי גרוס שליט"א • יום יום אצל רחל אמנו, זה בשבילכם

ביום הילולת רחל אמנו: מעמד לביטול הגזרות
קבר רחל צילום: Nati Shohat/Flash90

אין כמו לב של אמא. אמא שאכפת לה מהילדים שלה יותר ממה שאכפת לה מעצמה, אמא שמוכנה להקריב את חייה כדי שלילדים שלה יהיה טוב. אמא רחל היא אמא של כלל ישראל, וכבר כשנפטרה בהולדת בנימין קבר אותה יעקב אבינו על אם הדרך כדי שכל יהודי יוכל לבוא ולבכות אצל אמא.

אני רוצה שמאמע רחל תבכה בשבילי>>>


סנגורם של ישראל הרבי הקדוש רבי לוי יצחק מברדיטשוב זיע"א מביא בספרו הקדוש 'קדושת לוי' מעשה נורא שראה בספר קדמון בשם 'חסדי השם':

"במדינת אשכנז היו כמה קהילות שרויות בצער... והיה ביניהם חכם גדול ושמו כמהר"ר משה נייס. ואמרו כי פעם אחת בלילה שמעו קול מר צועק 'אוי לי על בניי' וסיפרו המעשה לחכם כמהר"ר משה... ואמר שהיה קולה של אימנו רחל, וכשישראל בצער רחל מבכה על בניה וצועקת... עד שה' משיב לה 'מנעי קולך מבכי'."

אמא רחל בוכה ומתחננת על כל יהודי בצער, ועכשיו יותר מתמיד אנחנו מוכרחים את הדמעות שלה...

ביום ההילולא י"א חשוון יבוא מרן הגאון הגדול רבי מרדכי גרוס שליט"א לבקש מרחל אמנו שתבכה בשבילנו! הוא יערוך מעמד מיוחד לביטול גזירות בשביל כל תורמי ועד הרבנים , ואמא רחל תצעק לקדוש ברוך הוא את הצער והאימה שאנחנו עוברים עכשיו. על החטופים ועל ההרוגים, על אלפי המשפחות שגלו מבתיהם, על הילדים שרועדים בלילות מהאזעקות והטילים והסכנה המוחשית שעם ישראל נמצא בה.

קבל רחל הוא המקום היחיד מלבד הכותל המערבי שנקרא מקום תפילה, ושם יערך מעמד לביטול גזירות עבור כל התורמים לאלפי המשפחות הנזקקות.בכח אדיר של צדקה, של ערבות הדדית ואהבה של אח לאח. בזכות האחדות ניגאל, כי אין דבר חשוב לאמא יותר משילדיה יאהבו וידאגו זה לזה.

אני רוצה שמאמע רחל תבכה בשבילי>>>

ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד