ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
ישראל התנצלה

טנק צה"ל ירה בשוגג לעבר מצרים ופצע כמה חיילים

בשל זיהוי שגוי ירה טנק של צה"ל לעבר עמדה מצרית הסיני וכתוצאה מכך נפצעו כמה חיילים מצריים באורח קל. ישראל התנצלה מיד על התקרית המצערת

טנק צה"ל ירה בשוגג לעבר מצרים ופצע כמה חיילים
צלפים בגבול ישראל - מצרים צילום: נתי שוחט, פלאש 90

טנק צה"ל ירה היום (ראשון) בשוגג לעבר עמדה מצרית בסיני, סמוך לגבול במרחב כרם שלום. מתחקיר ראשוני של צה"ל שנערך בשטח, ככל הנראה מדובר בטעות אנוש שנבעה מזיהוי שגוי. כמו כן, מדובר בטנק של גדוד מילואים ובצבא הביעו את צערם על התקרית בה נפצעו באורח קל מספר חיילים מצריים.

דובר צבא מצרים מסר כי "במהלך העימותים ברצועת עזה, נפגע אחד ממגדלי התצפית בגבול מצרים מרסיסי פגז של טנק ישראלי בטעות. הדבר הוביל לפצועים בדרגה קלה בקרב החיילים במגדל. הצד הישראלי התנצל על התקרית מיד וכעת מתנהלת חקירה לגבי נסיבות האירוע".

דובר צה"ל מסר: "טנק צה"ל ירה בשוגג לפני זמן קצר ופגע בעמדה מצרית בסמוך לגבול במרחב כרם שלום. האירוע מתוחקר והפרטים בבדיקה. צה"ל מצר על האירוע".

בתוך כך, מעבר רפיח במצרים נפתח אתמול לראשונה מאז פרוץ המלחמה בדרום למעבר סיוע הומניטרי לרצועת עזה. 20 משאיות עם תרופות, ציוד רפואי וכמות מוגבלת של מזון משומר הועברו מהצד המצרי לעזתי. הסהר האדום הפלסטיני הודיע שפריקת המשאיות התבצעה במחסני אונר"א, והציוד חולק אחר כך לבתי חולים.

מצרים חיילים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד