כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"תם עידן. אפס סבלנות לסחורה"

אבישי בן חיים הותקף פיזית; העיתונאים חוגגים

ד"ר אבישי בן חיים הותקף הערב פיזית מחוץ לבית הנשיא כאשר הגיע לסקר את מפגש משפחות החטופים והנעדרים. התיעוד מהתקיפה שהופץ ברשתות גרם לנחת רוח בקרב עיתונאי השמאל 

אבישי בן חיים הותקף פיזית; העיתונאים חוגגים
ד"ר אבישי בן חיים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרשן 'חדשות 13', ד"ר אבישי בן חיים שהגיע הערב (ראשון) לסקר את פגישת משפחות החטופים והנעדרים עם נשיא המדינה יצחק הרצוג, הותקף פיזית.

בתיעוד שפרסם העיתונאי אבי רבינא נראים כמה מבני משפחות החטופים צועקים לעברו ואחד מהם אף ניגש אליו ודוחף אותו פיזית.

לא די שארגון העיתונאים לא גינה המעשה או גיבה את בן חיים, עיתונאי ותיק שנים רבות, היו מי מאנשי התקשורת ששמחו לאידו. כך למשל כתב 'וואלה', דוד ורטהיים פרסם את תיעוד מהתקיפה וכתב: "איש חדשות 13 אבישי בן חיים הגיע היום לבית הנשיא לסיקור פגישת משפחות החטופים עם הנשיא הרצוג. זה מה שקיבל. תם עידן. אפס סבלנות לסחורה".

גם עיתונאי 'מעריב', בן כספית, נהנה וכתב: "האשם האמיתי זה שולחו. מי שהסית אותו להסתה המתמשכת הזו, לפירוק הפנימי של הסיפור הישראלי, של המרקם היפהפיה שהיה פה פעם", כהרגלו כספית שוב משרבב את שנוא נפשו בנימין נתניהו לכל נושא ועניין.

כספית גם צייץ מחדש חשבון בשם 'הקוטר' שלעג לאבישי בן חיים וצייץ, "גירשו עכשיו את הקוקו עם הקוקו מהפגנת ההזדהות עם המשפחות השכולות ליד בית הנשיא. עוד אחד שמבין שהוא לא יוכל ללכת ברחוב בישראל".

גם ערוץ 13 שבו מועסק בן חיים שבכל תקיפה של מי מצוותו מיהר לפרסם הודעה לתקשורת המגנה את המעשה תוך הגשת תלונה במשטרה, נדם קולו הערב, אולי בשל חטאו כי הוא משתייך לצד הימני במפה הפוליטית ומצדד בראש הממשלה נתניהו.

אבי רבינא שכאמור פרסם את התיעוד, כתב: "מצד אחד משפחות חטופים, אסור לשפוט. אסור לומר מילה. מצד שני, צריך לזכור שלא אבישי בן חיים חטף את הילדים. ברור שכמה עיתונאים רעילים שמשתפים את הוידאו הזה בהתלהבות, אחראים ישירים גם לאלימות הזו".

גם כתב המשפט של 'וואלה', ביני אשכנזי כתב: "מספיק עם זה: אי אפשר להצדיק את הדחיפה של אבישי בן חיים. תאמינו לי שאני עצבני מאד על הדברים שהוא כותב כאן ועדיין אין הצדקה לאלימות. אנחנו צריכים להתחיל לחשוב על היום אחרי - איך חיים פה ביחד. זהו".

תקיפה אלימה בן כספית עיתונאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד