ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
ראיון סוער

בנט התראיין והמגישה האנטישמית הובכה וניתקה את השידור

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט האשים בזעם את ה-BBC ב"חוסר בהירות מוסרית" ו"נטילת הצד של העזתים" בסיקור המלחמה בין ישראל לחמאס, והראיון הסוער נותק בפתאומיות

בנט בראיון: אילוסטרציה
בנט בראיון: אילוסטרציה צילום: מתוך פייסבוק

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט האשים בזעם את ה-BBC בהטיה ו'חוסר בהירות מוסרית' בסיקור המלחמה בין ישראל לחמאס, במהלך הראיון שלו השידור הופסק לפתע לפני סיומו.

במהלך חילופי הדברים הסוערים אמר נפתלי בנט למראיינת: "אני מבין שה-BBC לקח את הצד העזתי, כי כל השאלות שלך הן רק על האזרחים העזתיים".

לאחר מכן, המראיינת הגיבה 'זה לא נכון', בהתייחסה למשפחות ישראליות שנרצחו על ידי הטרוריסטים של חמאס ב-7 באוקטובר: "לא שאלת שאלה אחת על הילדים האלה מתחילת הראיון הזה, נראה שאכפת לך מאוד מעט עליהם".

"אכפת לך רק מצד אחד, זו דרך ה-BBC אם את חושב שיש כאן איזון בין שני צדדים שווים, אז חסר לך בהירות מוסרית. ול-BBC, אני חייב לומר, אין בהירות מוסרית. מה שעשיתם בשבוע האחרון, תתביישו".

לאחר מכן, המראיינת ניסתה להצטדק "לפני שדיברתי איתך מר בנט דיברתי עם פוליטיקאית פלסטינית ושאלתי אותה על הטבח באזרחים ישראלים בדרום ישראל".

רגעים ספורים לאחר מכן, הראיון נקטע בפתאומיות כאשר בנט נעלם באמצע המשפט. "אה סליחה, אני מתנצלת, אני לא יודעת למה זה נפסק בסוף" אמרה המראיינת. ה-BBC מסר לאחר מכן ששידור החי הופסק עקב קשיים טכניים.

חמאס עזה בריטניה נפתלי בנט מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד